Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برای اهدای مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان، اتحادیه جهانی کشتی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی، خواستار بازگرداندن مدال نقره محمدرضا قیاسی شد. تاریخ انتشار: 14:21 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۷۳۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی طی نامه‌ای مجددا به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد با توجه به مثبت شدن آزمایش دوپینگ دمیتری الکانوف روس در رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان سال ۲۰۱۸ در کشور کرواسی، مدال طلای این وزن (۸۰ کیلوگرم) به محمدرضا قیاسی که در دیدار فینال مغلوب این کشتی‌گیر شده بود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی درخواست کرده است که مدال نقره قیاسی به این اتحادیه فرستاده شود و پس از آن مدال طلا، برای قیاسی ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است در بانک اطلاعات سایت اتحادیه جهانی کشتی مدال طلای این وزن به نام محمدرضا قیاسی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: تلاش کشتی‌گیران به مدال ختم شود بهتر، اما نشد پایان راه نیست انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز

به گزارش قدس آنلاین مسابقات گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کشتی فرنگی عصر امروز(یکشنبه) در بیشکک قرقیزستان به پایان رسید. در این پیکارها علیرضا مهمدی و امین کاویانی‌نژاد از ایران موفق به کسب سهیمه شدند. با ثبت این ۲ سهمیه، فرنگی کاران ایران با تیم کامل راهی پاریس خواهند شد.

موفقیت شاگردان حسن رنگرز در قرقیزستان از دید اتحادیه جهانی کشتی دور نماند. این اتحادیه با انتشار عکس ملی پوشان ایران نوشت: کشتی فرنگی ایران تنها تیمی در جهان است که سهمیه کامل حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده است.

نمایندگان کشتی ایران در رشته آزاد نیز پنج سهمیه کسب کردند. در این رشته روسیه و جمهوری آذربایجان با ۶ سهمیه در جهان پیشتاز هستند.

ورزش ایران تا کنون موفق به کسب ۳۰ سهمیه برای حضور در بازی های المپیک شده که ۱۱ سهمیه آن مربوط به رشته کشتی است. به عبارتی ورزشکاران این رشته ۳۶ درصد سهمیه های ایران را کسب کردند

سهمیه‌های کشتی به اسم کشور است و فدراسیون بعد از برگزاری انتخابی‌ها نفرات نهایی پاریس را مشخص می کند.

برای تیم کشتی فرنگی ایران مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷، علیرضا مهمدی در وزن ۸۷، محمد هادی ساروی در وزن ۹۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه شدند.

نمایندگان ایران در مسابقات جهانی بلگراد چهار سهمیه و در گزینشی آسیا ۲ سهمیه گرفتند.

در کشتی آزاد نیز رحمان عموزادخلیلی در وزن ۶۵، یونس امامی در وزن ۷۴، حسن یزدانی در وزن ۸۶، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه های ایران را کسب کردند.علیرضا سرلک نیز به مسابقات گزینشی استانبول اعزام می شود و در صورت کسب سهمیه مسافر پاریس خواهد شد.

در کشتی آزاد هنوز تکلیف نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک مشخص نیست و قرار است یک انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور در این وزن برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد