Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: با جدایی یحیی گل‌محمدی فقط در صورت رفتن به تیم ملی موافقت می‌کنیم و از خودش هم خواسته‌ایم جانشینش را در این صورت مشخص کند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، فرهاد حمیداوی با اشاره به حضور تیم شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا داشت: حضور در مسابقات آسیایی فوتبال در هر مرحله ای که باشد برای ما افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت بسیار خوبی را هم برای معرفی بیشتر تیم مان و هم بالا نگه داشتن پرچم مشهد مقدس داریم، که باید از آن استفاده کنیم.

وی در رابطه با میزبانی هرچه بهتر مشهد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: برای استفاده مطلوب از این فرصتی که به واسطه حضور در بازی های آسیایی داریم، به دنبال تشکیل کمیته‌ یا ستادی در حوزه های مختلف اجرایی با همکاری هیات فوتبال استان ، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری ، شهرداری و ساییر دستگاه های اجرایی هستیم.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: در باشگاه هم کارهای لازم صورت گرفته است، همچنین مجتبی سرآسیایی و جواد طاری‌بخش به نمایندگی از باشگاه در کلاس‌ها و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند و قطعا باید در جلساتی نکات مدنظرAFC را هم مورد بررسی قرار دهیم . به دنبال آن هستیم تا با وفاق استانی و همدلی مسئولان، به بهترین شکل میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

حمیداوی درباره پیش بینی اش از بازی های آسیایی. گفت: همگی بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا سخت است‌. تیم ما جوان است، طی صحبتی که با یحیی گل‌محمدی هم داشتیم، آزمون سختی را در پیش داریم. الهلال دو هفته قبل قهرمان آسیا شد، پاختاکور هم تیم اول ازبکستان است و قهرمان شده، همچنین الاهلی هم تیم سرسختی‌ست.

وی در خصوص تاییدیه ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه همانطور که پیش‌بین می‌کردیم تاییدیه صادر شد. ابتدا باید در پلی‌آف پرقدرت ظاهر شویم و بعد از آن در گروه مرگ قرار بگیریم. به اعتقاد من این گروه، بی‌شک گروه مرگ است، اما هواداران و اهالی فوتبال باید این را بدانند که این اولین حضور ما در آسیا است و ما فقط برای کسب تجربه می رویم.به هر حال نباید انتظارات از تیم ما خیلی بالا باشد اما با درایتی که از کادر فنی سراغ دارم می دانم که در همین اولین حضور هم با دل و جان به مصاف رقبا خواهیم رفت و کم نخواهیم گذاشت.

حمیداوی در خصوص شایعات حضور گل‌محمدی در راس تیم ملی خاطرنشان کرد: در این خصوص تاکنون فدراسیون چیزی به ما نگفته‌ است. گل‌محمدی شایسته‌ترین فرد برای حضور روی نیمکت تیم ملی ست و بی‌شک به مراتب بهتر از مارک ویلموتس نتیجه می‌گیرد. یک مربی صاحب ویترین، مثل کی‌روش می‌تواند به فوتبال این مملکت کمک کند، اما مربیانی مثل ویلموتس، آورده ای برای فوتبال ندارند و از این‌ها بهتر را در ایران داریم، مثل یحیی گل‌محمدی عزیز.

وی افزود: اگر تیم‌ ملی بخواهد، برای عزت ایران، حاضریم ضرر کنیم، اما پرچم ایران بالا برود. به جانشین گل‌محمدی ابدا تاکنون فکر نکرده‌ایم، زیرا هیچ چیز رسمی نشده و حتی در جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی داشتیم، گفتم اگر چنین اتفاق بیفتد باید خودت جایگزینی را معرفی کنی.

حمیداوی یادآور شد: برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات آماده‌ایم، چند گزینه داریم که وقتی به جمع‌بندی نهایی برسیم، اعلام می‌کنیم‌.

وی در خصوص داوری دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: اولین بار بود که در یک بازی، سه پنالتی برای تیمی گرفته نشد. حیدری را دوست دارم و انسان متشخصی است، اما اشتباهات آن روزش به ما ضرر وحشتناکی زد. اگر سپاهان را برده‌ بودیم، قطعا بچه‌ها با روحیه بهتری مقابل نساجی قرار می‌گرفتند.

مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص پیشرفت داوری برای نیم‌فصل دوم گفت: با امیر قلعه‌نویی دوستی 20 ساله داریم، اما از باشگاه سپاهان فوق‌العاده گلایه دارم. در این یک سال و نیمه که در مشهد فعالیت می‌کنم، از خبرنگاران مشهدی فقط کلاس، پرستیژ و شخصیت دیده‌ام. فکر می کنم حق هیچ خبرنگاری نیست که با توهین روبرو شود . موضوع دوم به شان و شخصیت یحیی گل‌محمدی بازمی‌گردد، یکی از نجیب‌ترین سرمربیان فوتبال ایران را داریم و از باشگاه سپاهان فوق‌العاده زیاد بابت آن صحبت‌ها گلایه دارم.

گل‌محمدی: داور باید به خاطر ضایع کردن حق تیم ما بازخواست شود/ مسئولان استانی خیلی علاقه ندارند که شهر خودرو موفق باشد

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم شهر خودرو یحیی گل محمدی تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان

الهلال عربستان به دنبال یک رکوردی بزرگ و تاریخی در فوتبال آسیا است.

به گزارش فارس، 11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

الهلال با ارزش 241 میلیون یورو گران ترین تیم فوتبال تاریخ آسیا است که در این فصل با 43 بازی بدون شکست بهترین تیم تاریخ فوتبال در کنار لورکوزن است.

تیم عربستانی پیش از این 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و از این حیث بهترین تیم تاریخ فوتبال قاره کهن به شمار می آید.

سایت اسپورت عربستان می‌نویسد که الهلال به دنبال پیروزی مقابل العین در نیمه نهایی است تا رکورد بردهایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 12 برساند و بهترین تیم از این حیث باشد.

سایت گل گزارش می دهد که ژسوس، سرمربی الهلال با ژابی آلونسو رقابت نزدیکی دارند و هر دو به عنوان بهترین مربیان شکست ناپذیر دنیا به شمار می آیند که در پایان باید دید کدام تیم اولین شکست فصل خود را تجربه می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان