Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@03:04:56 GMT

ناامید کردن مردم از نظام هدف اصلی دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۰۸۰

ناامید کردن مردم از نظام هدف اصلی دشمنان است

وزیر سابق اطلاعات گفت: تلاش برای ناکارامد کردن دین در اداره جامعه و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت از جمله اهدافی است که دشمنان دنبال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام"حیدر مصلحی"، وزیر سابق اطلاعات صبح امروز (شنبه)در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام گفت: اندیشمند انگلیسی در راستای وجود تمدن های مختلف در دنیا اینگونه بیان کرده؛  که در تاریخ بشریت مجموعا ۱۵ تمدن وجود دارد که عمدتا به تمدن های فسیلی تبدیل شدند تمدن اسلامی هرگز فسیل نشده است مانند شیری است که زمین گیر شده اگر بهمین حالت بماند که هیچ اگر بیدار شود غرب باید احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصلحی اظهار کرد: امروز استکبار که رآس ان امریکاست در حال فروپاشی است، ۱۴ میلیون مقاله باعنوان آمریکای در حال فروپاشی وجود دارد که اساتید و هیئت علمی های آمریکا نوشته شده و در همه ابعاد به آن پرداخته شده است در بررسی اولیه مطرح شد که بیش از ۷۰ درصد این مقالات آمده که منبع این فروپاشی ایران اسلامی است.

 

وی افزود:در دوران دفاع مقدس اگر عزتی بدست آوردیم انقلاب اسلامی با تمام دنیای استکبار رو برو بود، برای همه کشورهای منطقه تقسیم کار کرده بود که چگونه بر علیه ایران اقدام کنند باهمه هستی خود از صدام دفاع کردند در دوران جنگ عراق عربستان بیش از ۴۰ هزار میلیارد  دلار به صدام کمک کردند.

 

وزیر سابق اطلاعات بیان داشت: از مشکلاتی که استکبار برای انقلاب بوجود اورد جنگ، تهاجم فرهنگی، آسیب های اجتماعی است و طراحی که در حدود ۶ سال پیش شروع کرده است بحث نفوذ است.

 

وی تصریح کرد:با تجزیه و تحلیل ابعاد داخلی کشور به این نکته رسیدند که با تمرکز بر آسیب های اجتماعی و سرمایه گذاری بر نفوذ به اهداف خود خواهند رسید.

 

مصلحی بیان داشت:دو نوع نفوذ داریم نفوذ موردی که سرمایه گذاری روی افراد آن را جاسوس خود می کند با هزینه کردن پول و مسائل جنسی و تمام ابعاد زندگی فرد را تجریه و تحلیل کرده و به کسب نقاط قوت و ضعف فرد می پردازند.

 

وزیر سابق اطلاعات افزود:در بحث دانشمندان هسته ای به ترور مشغول شدند که به ضرر آنها تموم شد الان به حوزه بیوتروریسم وارد شدند که به شدت در حال فعالیت هستید.

 

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد:ترور شخصیتی مثل کاری که با آقای منتظری قائم مقام وقت رهبری انجام دادند که  تیم سید مهدی هاشمی به عنوان عامل سی آی ای آمریکا وارد عمل شدند.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه پروژه نفوذ در جذب مدیران ناکارآمد و ترسوست اظهار داشت: دستگاه نفوذ کاری میکند که مراجع و دانشمندان داخلی و خودی را با خود همراه کنند.

 

وی ادامه داد:در نفوذ موردی دشمن در موضوعات مختلف جریان سازی می کند تا مردم نخبگان و مسئولین را در تصمیم گیری ها دچار اشتباه محاسباتی شوند.برای انجام این هدف چندین کار انجام میده ، تهدید و ایجاد ترس، دادن وعده دروغ ،القا یآس و روحیه ما نمی توانیم از اهم آنهاست.

 

مصلحی بیان داشت:غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم فقط در بحث درمان سرطان بکار می رود در دولت دهم برای انجام آن با مشکل مواجه شدیم و کل دنیا نتوانست به ما کمک کند  که شهید احمدی روشن با کمک دانشجویان ان را حل کرد.

 

وی ادامه داد: از همان شش سال پیش پروژه نفوذ دشمن طراحی شده که خروج آمریکا از برجام، افزایش دلار، نارضایتی عمومی، افزایش تورم در حد ورشکستی کشور، جلوگیری از بازگشت به بحث هسته ای، به چالش انداختن کل نظام از برنامه های اصلی دشمن برای دستیابی به مقاصد خود بهره می برد.

 

وزیر سابق اطلاعات گفت: هدف دشمن تبدیل ایران به لیبی است که طی آن مردم  به دوگروه تبدیل و به جان هم افتادند در همین راستا دشمنان درصدد پیاده کردن این حیله و ترفند در داخل ایران اسلامی هستند.

 

وی در پایان  اظهار کرد:تلاش برای ناکارامد کردن دین در اداره جامعه، بسترسازی برای پذیرش نسخه های بیرونی، تقویت نخبگان غرب گرا در ایران، تلاش برای منزوی کردن و به حاشیه بردن نیروهای نظام، ایجاد مانع برای صدور انقلاب اسلامی، ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت، تضعیف قدرت ملی و ساختار محکم درونی نظام از جمله اهدافی است که دنبال می کنند.

 

انتهای پیام/ش

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: "طرح نور" از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهیدپرور و ولایی استان اصفهان همراه بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور در این خصوص گفت: طرح نور با هدف حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش های اصیل نظام اسلامی و برخورد قانونی با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت ارزش های ایرانی و اسلامی مردم ایران تعدی می کنند، پس از صدور چندین اطلاعیه و تذکر قانونی به صورت رسمی از 25 فروردین در سراسر کشور و از جمله در استان اصفهان به اجرا گذاشته شد که از همان ابتدا با استقبال گسترده از سوی مردم متدین، شهید پرور و ولایی استان همراه بود.

وی با بیان اینکه قاطبه مردم و به ویژه بانوان محترم اصفهان متدین و مقید به رعایت ارزش های اسلامی هستند افزود: حجاب و عفاف هویت و اصالت زن ایرانی، عامل تحکیم بنیان خانواده و امنیت روانی جامعه و واجب شرعی است که خداوند در قرآن کریم به زنان مسلمان توصیه کرده و یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی مردم در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون از حاکمان نظام بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی از همان ابتدای انقلاب دریافتند که اگر بتوانند به این خاکریز و سنگر مهم کشور نفوذ کنند و حجاب را از سر بانوان و دختران این سرزمین بردارند به راحتی خواهند توانست اهداف و نقشه های خود را پیاده کنند و از همین رو به شبیخون فرهنگی علیه نظام اسلامی دست زدند اما همواره در طول این سالها در تقابل با ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

وی در خصوص تداوم اجرای طرح نور گفت: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله به فراجا و در راستای پاسخگویی به مطالبه اصلی و به حق مردم و مسئولان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه در کنار دیگر ماموریت های امنیتی و انتظامی در قالب ایجابی و تذکری تداوم خواهد داشت و صرفاً در برخی موارد خاص با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت قانون و ارزش ایران اسلامی تعدی کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت صورت خواهد گرفت و شیطنت های رسانه ای از سوی جریان های معاند و مخالف هیچگونه تاثیری بر عزم و اراده پلیس در اجرای ماموریت قانونی و ذاتی خود نخواهد گذاشت.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: راهبرد فراجا حفظ نظم و انضباط اجتماعی در تمام ابعاد وعرصه های جامعه است و تاکید ما به ماموران و مجریان طرح نور حفظ حقوق شهروندی و رعایت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نیز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داریم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری دستگاه قضائی و همراهی مردم و مسئولان دستگاه ها با پلیس در اجرای طرح نور گفت: گزارش های میدانی و بررسی های دقیق صورت گرفته نشان می دهد که وضعیت شهر و استان اصفهان از نظر رعایت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب تر شده و به لطف خداوند و همراهی و همکاری مردم عزیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند