Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش همشهری آنلاین به نقل از  مهر، چند روزی است موضوع عرضه و فروش کیک‌های آلوده به قرص‌های مشکوک نقل محافل عمومی مردم شده و در مباحث متعدد به این موضوع اشاره می‌شود تا جایی که در برخی استان‌های کشور نیز گزارش‌هایی از وجود این نوع کیک‌ها مخابره شده است.  

موضوع وجود کیک‌های آلوده به قرص در استان همدان تاکنون گزارش نشده و در این خصوص حمید شیرازیان با بیان اینکه موردی از وجود کیک‌های آلوده در استان همدان گزارش نشده است، گفت: رئیس سازمان غذا و داروی تهران نیز اعلام کرده موارد مکتوب و مستندی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره نظارت بر صادرات و واردات مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تا این لحظه هیچگونه گزارشی در این خصوص دریافت نشده است، گفت: صحت این موضوع همچنان مورد تایید نیست.  

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه این مورد چند روزی است که در استان همدان در مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه تا امروز موردی از وجود این قرص‌ها گزارش نشده است.  

ایرج خدادادی با بیان اینکه شهروندان موارد مشکوک را گزارش دهند: افزود در کنار سامانه ۱۹۰ کشوری شهروندان می‌توانند با شماره گیری ۳۸۳۸۱۸۰۱ موارد مشکوک را وبه علوم پزشکی گزارش دهند.  

کد خبر 469982 برچسب‌ها استان همدان وزارت بهداشت و درمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان وزارت بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به شرایط رطوبتی و وضعیت دمای مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد گندم به دلیل بارش‌های اخیر در این استان، بر ضرورت پایش مزارع گندم و مبارزه به موقع با این بیماری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مجتبی دهقان‌پور با اشاره به نشانه‌های این بیماری که به صورت پودر زرد رنگ روی برگ‌های گیاه قابل مشاهده است، پایش به موقع مزارع گندم و سمپاشی مناطق آلوده را مهم‌ترین اقدام برای پیشگیری از گسترش این بیماری دانست.

وی افزود: در شمال‌غرب و غرب استان فارس به دلیل رطوبت و شرایط محیطی مناسب برای رشد و تکثیر این بیماری، اقدام به رصد و کانون‌کوبی مناطق آلوده شد و خوشبختانه خسارتی به مزارع وارد نشده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه این بیماری قارچی می‌تواند باعث کاهش عملکرد در مزارع گندم باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌های اخیر توانسته تنش رطوبتی که مزارع گندم با آن مواجه بودند را کم کند، اقدام به موقع نسبت به مبارزه با این بیماری بسیار با اهمیت است.

دهقان‌پور کرد: همکاران ما در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در خدمت کشاورزان هستند و سم مورد نیاز نیز در تمام فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی به اندازه کافی مهیا است.

کد خبر 739686

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • چهار نفر در زاهدان به تب کریمه کنگو مبتلا شدند
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان
  • شادابی طبیعت و شادی مردم با بارش های بهاری