Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز گزارش‌های مردمی از مشاهده کیک‌های آلوده به نوعی قرص در شهرستان روانسر خبرداد که مدیر مرکز بهداشت این شهرستان با دریافت این گزارش‌ها و بررسی مشاهدات عینی صحت آن را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز شهروندان روانسر از مشاهده کیک‌های آلوده در این شهرستان خبر دادند.

این کیک‌های آلوده در یکی از فروشگاه‌های مقابل مدارس دخترانه این شهرستان مشاهده شد که پس از گزارش، مسؤولان شبکه بهداشت روانسر فروشگاه مربوطه را پلمب و کیک‌های مشکوک را برای آزمایش به اداره بهداشت این شهرستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز بهداشت روانسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا در این رابطه، اظهار داشت: پس از ضبط و جمع‌آوری کیک‌های دولایه با مارک یکی از شرکت‌های گزارش شده، قرص و کیک نمونه‌برداری شده به آزمایشگاه موادغذایی معاونت غذا و دارو ارسال شده تا آلودگی‌های میکروبی و ترکیبات دقیق‌تر قرص مشخص شود.

مهدی رفعت‌جو ادامه داد: پس از گزارش‌های دریافتی گروهی از بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز، تمامی کیک‌های مشکوک را بررسی و حدود پنج بسته از این کیک‌ها را از مراکز عرضه جمع‌آوری کردند.

وی اضافه کرد: بازرسان این مرکز نمونه کیک‌هایی را از شرکت‌های دیگری که در سطح شهرستان توزیع شده بود، بررسی کردند که خوشبختانه مورد مشکوکی مشاهده نشد.

رفعت‌جو ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه قرص‌ها پس از مرحله تولید و در مرحله عرضه در کیک‌ها جاسازی شده است، مردم از مصرف هرنوع کیک با بسته‌ بندی های مشکوک خودداری کنند.

مسوؤلان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس گفتند، در حال بررسی موضوع هستند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه کیک های آلوده بهداشت جو روانسر مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سرباز گفت: بنا بر گزارش بهورز روستای کندز مبنی بر وخیم بودن حال یک مادر باردار و نبودن راه دسترسی زمینی بر اثر طغیان رودخانه یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شد.
صابر زهی افزود: با همکاری ستاد بحران و بخشداری‌های مینان و نسکند تیم سلامت شهرستان جهت مراقبت با آنسوی رودخانه و روستای کندز عزیمت نمودند و توانستند جان مادر باردار گرفتار در سیل را نجات دهند.
گفتنی است در طی بارش‌های اخیر رودخانه بزرگ سرباز بشدت طغیان کرد و اکثر راه‌های روستا‌های آنسوی رودخانه همچنان مسدود است.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • آنتی بیوتیک ها در تسکین سرفه موثر نیستند
  • بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • یافته محققان ژاپنی؛ مکمل آنتی اکسیدانی ترکیبی در تقویت حافظه و شناخت موثر است
  • پوست این میوه را حتما بخورید!
  • افتتاح مرکز بهداشت شهرستان زارچ
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند