Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ همزمان با آغاز هفته قرآن و عترت در مدارس فارس، مسابقات قرآن دانش‌آموزان مرحله آموزشگاهی نیز در مدارس استان آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، هفته قرآن و عترت در مدارس استان فارس از امروز، 23 آذرماه آغاز و تا 30 آذرماه جاری ادامه خواهد داشت كه طی آن برنامه‌های متنوع قرآنی در سطح مدارس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهم‌ترین برنامه این هفته اجرای مسابقات قرآن دانش‌آموزان در مرحله آموزشگاهی و در دو بخش دختران و پسران است كه این مسابقات در سطح مدارس طی این هفته اجرا می‌شوند.
550 هزار نفر از دانش‌آموزان استان فارس از 8 هزار مدرسه این استان برای شركت در این دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزان در سال جاری ثبت‌نام كرده‌اند.
این مسابقات در 11 رشته و بخش‌های قرآن، عترت و پژوهشی اجرا می‌شود كه شامل حفظ اجزای مختلف قرآن، حفظ موضوعی، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان ودعاخوانی، احكام و انشای نماز هستند.
برگزیدگان مرحله آموزشگاهی به مرحله 14 گانه راه پیدا كرده و برگزیدگان آن نیز به مرحله استانی كه در سال آینده برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند كرد.
همچنین در هفته قرآن و عترت جشن تكلیف ۱۲ هزار دانش‌آموز استان فارس در حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، علی‌بن حمزه(ع) و غیره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات قرآن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی