Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صبح امروز (شنبه ۲۳ آذر) خبری در فضای مجازی مبنی بر انهدام یک فساد اداری در اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه دست به دست شد.

در این خبر آمده بود: «با پیگیری بازرسی قوه‌ قضاییه این باند منهدم شد و این افراد هم اکنون با تنزل جایگاه و مقام در حال فعالیت در این اداره‌ کل هستند».

«فریدون یاوری» مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این خبر که به اشتباه منتشر شده، کذب محض است و چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت بروز هرگونه تخلف این موضوع به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده خواهد شد اما در چند وقت گذشته چنین موضوعی آن هم در قالب یک باند رخ نداده است. 

برچسب‌ها كرمانشاه محیط زیست سازمان بازرسی كل كشور فساد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كرمانشاه محیط زیست سازمان بازرسی كل كشور فساد كرمانشاه محیط زیست سازمان بازرسی كل كشور فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم

ابراهیمی رئیس اداره محیط زیست ارسنجان اظهار کرد: سایت پرورش گوزن زرد شهرستان ارسنجان سال ۱۳۹۰ با ۷ راس گوزن در مساحتی به اندازه ۳۰۰ هکتار شروع به کار کرد.

او گفت: آمار این گونه ارزشمند تاکنون به ۱۱۸ راس رسیده که مرهون تلاش‌های محیط بانان است.

رئیس اداره محیط زیست ارسنجان ادامه داد: سرکشی به موقع، علوفه و بازدید از آبشخور‌ها و پایش سایت از جمله عواملی است که در رشد گوزن زرد ایرانی موثر بوده است.

رئیس اداره محیط زیست ارسنجان بیان کرد: تاکنون ۲۶ راس به سایت‌های استان خوزستان و داخل استان فارس منتقل شده است.

ابراهیمی افزود: احیای نسل این گونه باارزش و رها سازی به زیست گاه‌های اصلی خود از اهداف پرورش گوزن زرد ایرانی در شهرستان ارسنجان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهمترین آلاینده‌های زمین
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • برنامه‌های هفته «زمین پاک» در کرمانشاه اعلام شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه