Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد خواجه‌ئیان روز شنبه درگفت‌وگو با ایرنا افزود: براساس گزارش‌های دریافتی از این شمار هشت شکایت به محل خرید اشاره شده بود که بررسی‌های بیشتری از فروشگاه‌های گزارش شده انجام شد اما مورد دیگری پیدا نشد.

وی بیان کرد: هرچند دامنه وجود کیک‌های آلوده در استان بوشهر محدود است اما براساس گزارش‌های دریافتی گشت‌هایی برای بررسی این موضوع در استان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه‌ئیان افزود: با توجه به اینکه برای اطمینان از وجود قرص باید کیک‌های بسته بندی شده باز شوند، بازرسی‌ها را طوری انجام می‌دهیم که فروشندگان دچار خسارت نشوند.

معاون امور بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: تاکنون موردی از مصرف یا مسمویت با خوردن کیک‌های آلوده به قرص در این استان گزارش نشده است  اما با این وجود سلامتی مردم برای ما مهم است به همین دلیل گشت‌زنی‌ها همچنان ادامه دارد.

خواجه ئیان گفت: از مردم می‌خواهیم تا زمانیکه بررسی‌ها به نتیجه برسد از مکان‌های معتبر خرید کنند و قبل از مصرف درون آن را بررسی کنند و اگر مورد مشکوکی دیدند به واحدهای بهداشتی یا شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند تا پیگیری شود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: منشا کیک‌های حاوی قرص تا حدی مشخص شده و پیگیری‌ها ادامه دارد و در یکی از کشورهای همسایه نیز این مورد دیده شده است.

ایرج حریرچی روز شنبه در حاشیه مراسم هفته پژوهش در سازمان بیمه سلامت افزود: در مورد این کیک ها مشخص شده که در هیچ کارخانه یا شرکت توزیع کیک این اتفاق رخ نداده و امکان ندارد در فرایند پخت کیک در حرارت بالا قرص ها سالم بماند.

برچسب‌ها بوشهر وزارت بهداشت قرص های متادون دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت بهداشت قرص های متادون دانشگاه ها بوشهر وزارت بهداشت قرص های متادون دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر اینکه فرماندهی فراجا از سید حسین حسینی شکایت کرده و این گلر به همین دلیل امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته، مطرح شده بود که این موضوع رد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای به شرح زیر نوشته است:

«گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پليس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورانِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

دیگر خبرها

  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت