Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شرکت‌ها و موسسات علاقه‌مند به همکاری در سامانه بلیت فروشی اینترنتی سی و هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر می‌توانند ضمن معرفی قابلیت‌های فنی و اجرایی خود در زمینه‌ تامین زیرساخت و امکانات مربوطه، از جمله سامانه‌ فروش، نرم افزار موبایلی، تجهیزات و نیروی انسانی در پشتیبانی فنی و اجرایی و همچنین توانایی در جذب حامیان مالی برای جشنواره، پیشنهاد رسمی خود را به طور مکتوب به روابط عمومی و تبلیغات و تشریفات جشنواره ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی جشنواره تا پایان وقت اداری ۲۷ آذرماه جاری پذیرای این پیشنهادها بوده و پس از بررسی جزییات، سامانه‌ی بلیت فروشی جشنواره را معرفی خواهد کرد.

کیفیت و سوابق فعالیت سامانه‌های فروش بلیت در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و همچنین ارائه خدمات فروش بلیت به گروه‌های نمایشی کشور در طول سال از اولویت‌های این همکاری خواهد بود.

کد خبر 4797311 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر بلیت تئاتر نادر برهانی مرند تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت جایزه سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی تماشاخانه شهرزاد سریال ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی موسیقی پاپ فیلم کوتاه رادیو نمایش سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج

سیدانور رشیدی در نشست ساماندهی وضعیت وانت‌های مبوه فروش اظهار کرد: موضوع وانت‌های میوه فروش از پدیده‌هایی است که مربوط به سال‌های اخیر نبوده و معضلی است که از چندین دهه گذشته وجود داشته است

شهردار سنندج گفت: مشکل بیکاری از دلایل اصلی وجود پدیده دست فروشی و وانت‌های میوه فروشی است.

وی بیان کرد: امروز وجود دستفروشان و وانت‌های میوه فروش به نوعی ویترین معضل بیکاری را در شهر سنندج نشان می‌دهد؛ اما این موضوع نافی انجام اقدامات لازم برای مدیریت این موضوع نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج