Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:30:01 GMT

جایگاه ایران در آخرین رده‌بندی سال فیفا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۲۶۵

جایگاه ایران در آخرین رده‌بندی سال فیفا

در رده‌بندی پایانی فیفا در سال ۲۰۱۹، تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان در رده دوم آسیا و سی‌وسوم جهان خواهد بود.

به گزارش مشرق، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه 19 دسامبر (28 آذر) قرار است آخرین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان در سال 2019 را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1488 امتیاز همچنان در رده سی‌وسوم جهان و دوم آسیا است و تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه پنج تیم برتر آسیایی نیز نسبت به ماه گذشته هیچگونه تغییری نخواهد کرد. در قاره آسیا ژاپن با 1502 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و در رده بیست‌وهشتم جهان جای دارد. پس از ایران هم، کره‌جنوبی با 1461 امتیاز (رده 40 جهان)، استرالیا با 1457 امتیاز (رده 42 جهان) و قطر با 1396 امتیاز (رده 55 جهان) به‌ترتیب رده‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب زن ویلموتس که تاج را شاکی کرد

جایگاه 10 تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر نخواهد شد و تیم‌های بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، اروگوئه، کرواسی، پرتغال، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا به‌ ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران فیفا رنکینگ فیفا رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته بود که در گزارشی از وضعیت نامطلوب دانشجو معلمان و مشکلات آنان در مسیر تحصیل و تدریس آنان نوشتیم.

دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ که در سال‌های آخر تحصیل خود ناچار شدند در مدارس هم تدریس داشته باشند.

در این گزارش با عنوان معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی؛ به مشکل ناشی از کمبود معلمین در مدارس و حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس اشاره شده است. حضور این دانشجو معلمان مشکلاتی همچون کسورات دانشجومعملمان را در پی داشته است.

اقدام قابل تقدیر وزیر آموزش و پرورش

به دنبال این گزارش رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی ویراستی اش نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقا رتبه بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر ضمن تقدیر از توجه وزیر آموزش و پرورش، امیدوار است در سال‌های آتی به تدریج دیگر شاهد کمبود معلم در مدارس نباشیم تا دانشجو معلمان نیز بدون مشکل به تحصیل در دانشگاه و پس از آن تدریس در کلاس‌های درس حاضر شوند.

کد خبر 6088528 علی قدمی

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول