Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@13:31:54 GMT

مدیرعاملی فتح الله زاده قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۲۶۸

مدیرعاملی فتح الله زاده قطعی شد

گفته می شود علی فتح الله زاده که امروز برای پذیرش پست مدیرعاملی استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفته بود، با مقامات این وزارتخانه به توافق رسیده است.

طبق شنیده ها از منابع آگاه، «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان امروز در جلسه نهایی با «علی فتح الله زاده» برای مدیر عاملی باشگاه استقلال به توافق رسیده و حکم وی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گفته می شود امضای «خلیل زاده» به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه تنها موردی است که فعلا از انتشار رسمی خبر جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با تاکید بر حمایت دائمی همه جبهه‌های مقاومت از فلسطین و غزه تاکید کرد که عملیات «وعده صادق» نمونه عملی اتفاق بزرگی است که روزی برای حمایت از فلسطین رخ خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: هر سلاحی که ما در اختیار داریم برای نمایش نیست و برای دفاع از وطن و ملت خود و همچنین دفاع از مظلومان در فلسطین و غزه به کار می‌رود.

اسرائیل نماد اصلی ظلم و جنایت در جهان است

سید هاشم صفی الدین طی سخنرانی خود در جریان یک مراسم یادبود اظهار داشت که امروز یکی از نمادهای اصلی ظلم و جنایت در جهان، رژیم صهیونیستی است و ریشه موجودیت این رژیم به ظلم و تجاوز برمی‌گردد. خداوند متعال چگونگی تقابل با ظالمان را برای ما مشخص کرده و هر مظلومی در جهان باید با استفاده از امکانات و قدرتی که دارد در برابر ظالم بایستد. هر کسی که می خواهد با ظالمان بجنگد باید به حق پایبند باشد، چرا که حق، قدرت و مشروعیت و مقبولیت برای مقابله با ظالم را به مظلوم می‌دهد. از نظر ما بی عدالتی و ظلمی که در حق مردم و آرمان فلسطین اعمال شده در جهان بی سابقه است.

وی در ادامه به حمایت‌های مقاومت لبنان از فلسطین اشاره و تاکید کرد که ما از روز اول تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غزه به توصیه‌های دین و ائمه خود عمل کردیم؛ توصیه‌هایی که به ما می‌گوید در کنار مظلومان باشیم و با ظالمان بجنگیم. از نظر ما نبردی که اکنون در آن قرار داریم یک نبرد پشتیبانی و حمایت از مظلومان بوده و شهدای حزب الله در این نبرد شهدای راه قدس هستند. فلسطین یک مسئله انسانی و دینی و اخلاقی و دارای ابعاد متعددی است و هر کسی که در برابر دشمن اشغالگر ایستاده و جانش را فدا کند در واقع جانش را در راه خدا داده است.

توافق آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در نسل‌کشی علیه مردم فلسطین

این مقام حزب الله تصریح کرد که امروز ظالمان بر جهان سیطره یافته‌اند و در تلاش برای تحمیل فرهنگ زشت و قبیح خود بر ملت‌ها هستند و آنچه که امروز ما می‌بینیم درستی شعارهای مقاومت را ثابت می‌کند؛ شعارهایی که تاکید دارد باید به تقابل با دشمن خبیث و ظالم صهیونیستی ادامه داد. امروز در غزه ما شاهد کشتار روزانه صدها انسان بی‌گناه هستیم که اغلب آنها زن و کودک می‌باشند و این جنایات اشغالگران در غزه در حالی انجام می‌شود که وجدان جهانی خوابیده و ساکت است. ما سوال می‌کنیم که اعراب و ادعای عربیت آنها کجاست؟ نخبگان عربی کجایند؟ حقوق بشر دروغینی که غربی‌ها ادعای آن را دارند کجاست؟

رئیس شورای اجرایی حزب الله در خصوص مطالبی که در برخی رسانه‌ها درباره اختلافات میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ غزه منتشر می‌شود، گفت: از نظر ما هیچ اختلافی میان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها وجود ندارد و آنها به طور کامل درباره نسل کشی علیه مردم فلسطین و آواره کردن آنها توافق دارند. امروز برای همه ثابت شده مقاومت تنها طرفی است که می‌تواند در برابر این ظالمان بایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد که ظلم ریشه بدواند.

هاشم صفی‌الدین: اسرائیل رسماً در جنگ غزه شکست خورده استحزب‌الله: ایران با پاسخی قوی و شجاعانه دشمن را شوکه کردحزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد

وعده صادق نمونه عملی اتفاق بزرگی است

این مقام حزب الله در ادامه به عملیات تلافی جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر در داخل سرزمین های اشغالی اشاره و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همان کشور مقتدر و بزرگی است که شعله جدیدی در مقاومت مقابل ظالمان برافروخت. ایران حامی همیشگی مقاومت بوده و قدرتی که امروز ما در محور مقاومت می بینیم ناشی از این رویکرد جمهوری اسلامی ایران است. در عملیات تلافی جویانه‌ای که جمهوری اسلامی ایران ضد دشمن اشغالگر انجام داد همه دیدیم که آسمان فلسطین اشغالی از موشک‌ها و پهپادهای ایران پر شد و این صحنه‌ای بزرگ بود و نمونه ای عملی و ملموس از آنچه که به زودی برای حمایت از فلسطین رخ خواهد داد را نشان داد. این در حالی بود که ایران در این عملیات از قدرت اصلی و سلاح‌های پیشرفته خود استفاده نکرده بود.

شکست مقاومت در لبنان «توهم» است

وی با تاکید بر ادامه حمایت جبهه‌های مختلف مقاومت از مردم مظلوم غزه اظهار داشت که مقاومت نه در فلسطین نه در لبنان و نه در هیچ کجای منطقه عقب نشینی نخواهد کرد و ما تا زمان نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی به مبارزه ادامه خواهیم داد. هر کسی که تصور می‌کند مقاومت در لبنان شکست می خورد در توهم و اشتباه به سر می‌برد. ما در نبرد کنونی خود با دشمن اشغالگر از همه قدرت و سلاح هایمان استفاده نکرده‌ایم و برای مقابله با هر تجاوزی آمادگی کامل داریم.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد: صحنه‌ای که با موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در آسمان فلسطین اشغالی به وجود آمد موجب دلگرمی همه انسان‌های آزاده و شریف شد و امید را به جان آنها تزریق کرد.

سید هاشم صفی الدین در پایان تاکید کرد که مقاومت در غزه با وجود همه رنج‌ها و مشکلات همچنان قدرتمند و مقتدر باقی مانده و دشمنان با وجود تجهیزات نظامی و سلاح‌های زیادی که در اختیار دارند تاکنون نتوانسته‌اند جنگ را به نفع خود تغییر دهند. نبردی که ما با دشمن اشغالگر داریم یک نبرد نامحدود است که اتفاق عظیمی را در آینده رقم خواهد زد و آمریکا و رژیم صهیونیستی باید منتظر نابودی کامل موجودیت اسرائیل باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید + عکس و جزئیات
  • حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی