Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در نشست نخبگان و فعالان فرهنگی قرآنی استان بوشهر افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه‌ راه توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است و نخبگان و فعالان فرهنگی باید اهتمام ویژه در اجرا آن داشته باشند.

وی بیان کرد: در موضوع گام دوم انقلاب اسلامی موانع و چالش هایی که می تواند سر راه باشد باید با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه، شبکه تبلیغ، نخبگان تبلیغی، مراکز قرآنی و اقشار فعال فرهنگی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروستانی تصریح کرد: بیانیه گام دوم یکی از راهبردهای بسیار مهم است که رهبر فرزانه در پایان چهل سالگی انقلاب اسلامی تبیین کرد و همه اقشار جامعه نسبت به اجرایی کردن بیانیه ارزشمند تلاش خود را باید انجام دهند.

وی گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تک تک ما وظیفه داریم با عزم راسخ در این راستا قدم برداریم و بدون شک در طول مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با مشکلاتی روبرو هستیم که باید برای رفع آن همگان احساس تکلیف کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اقشار فعال فرهنگی در عرصه‌های مختلف و همینطور نخبگان علمی باید در این زمینه پیش قدم باشند و بتوانند بر اساس خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری و مطالباتی که ایشان داشتند با روش‌های علمی زمینه عملی سازی بیانیه گام دوم را فراهم کند.

وی تاکید کرد: امید است دلسوزان نظام بتوانند با تبعیت از مقام معظم رهبری به ویژه در هفت محوری که رهبر معظم انقلاب در بیانیه ترسیم فرمودند نقش خود را ایفا کنند زیرا چنانچه بیانیه گام دوم به خوبی در جامعه تبیین شود  اقشار مختلف جامعه از آن حمایت خواهند کرد.

سروستانی افزود: بنابراین دشمنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا چالش‌ها و موانعی برای انقلاب ایجاد کنند ولی با حضور به موقع می‌توانیم به خوبی از این بحران‌ها و مشکلات عبور کنیم و به قله بسیار مهمی که همان اهتزار پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان است برسیم.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق

دانشگاه هنر با صدور بیانیه ای ضمن پاسداشت مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت در عملیات ظفرمندانه وعده صادق هنرمندان عدالتجو و ظلم ستیز را برای همراهی در راه ستیز با جهان خواران دعوت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه هنر در بیانیه ای ضمن پاسداشت مجاهدت‌های غیورمندانه رزمندگان محور مقاومت در عملیات ظفرمندانه وعده صادق، کلیات برنامه‌های راهبردی ده ساله دوم دانشگاه هنر را در هفت بند معطوف به اهداف و نیازهای محور مقاومت و مسایل پنجمین دهه انقلاب اسلامی را اعلام کرد. دانشگاه هنر همچنین همه هنرمندان عدالتجو و ظلم ستیز را برای همراهی در راه ستیز با جهان خواران شرق و غرب دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین و سلام بر آخرین رهروان این راه سرخ، شهدای حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق؛

اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ

اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ

اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ الله

 عارف مجاهد‌ و پیر فرزانه ما، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمود: خون پاک صدها هنرمند فرزانه در جبهه های عشق و شهادت و شرف و عزت، سرمایۀ‏‎ ‎‏زوال ناپذیر آنگونه هنری است که باید، به تناسب عظمت و زیبایی انقلاب اسلامی،‏‎ ‎‏همیشه مشام جان زیباپسندِ  طالبانِ جمال حق را معطر کند.

 اکنون در آستانه حماسه غرورآفرین رزمندگان اسلام و مجاهدان محور مقاومت در تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی و انجام ظفرمندانه عملیات وعده صادق، ما اهالی هنر، بهترین سلام ها و سپاس ها را به رهبر و فرمانده سرافراز و آزاده میدان جهاد و مبارزه، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، تقدیم داشته و آمادگی و اراده ی خود را برای پاسداشت و ادامه این مجاهدت ها در قامت هنر مبارزه، هنر حماسه و هنر مقرب حقیقتی والا و عظیم که از برکت خون شهیدان مان بر ما آشکار گشته اعلام می داریم.

دانشگاه هنر ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی،  در وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و قدرشناسی از مجاهدت های اخیر رزمندگان محور مقاومت، ارتقا و تعالی دانشگاه هنر در جایگاه نهاد پرچم دار پرورش و آموزش دانشگاهی هنر، جهاد و مبارزه را با جدیت پیگیری خواهد کرد؛ پرچمدار هنری خواهیم بود که راه ستیز با جهان خواران شرق و غرب را می شناسند و یاریگر و پیشرو جهاد و مبارزه در عرصه های مختلف محور مقاومت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق