Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@14:45:05 GMT

عمر البشیر به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۳۶۲

عمر البشیر به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم شد

رئیس‌جمهوری مخلوع در جریان برگزاری دادگاه کیفری ویژه محاکمه و به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، دادگاه کیفری ویژه محاکمه «عمر البشیر» رئیس‌جمهوری مخلوع سودان امروز- شنبه- برگزار شده و وی در جریان روند دادرسی به تحمل ۱۰ سال زندان محکوم شده است.

دادگاه خارطوم در تاریخ ۱۶ نوامبر آخرین گواهی‌ها در پرونده مذکور از جمله شهادت حسابرس کل دولت را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سودان عصر روز گذشته- جمعه- یک روز پیش از تظاهرات احتمالی در خارطوم به نام «خیزش سبز» و اعلام حکم البشیر به اتهام فساد، اعلام آباده‌باش کرد.

محاکمه البشیر در تاریخ ۱۹ آگوست دو روز پس از امضای توافق تاریخی بین شورای نظامی و رهبران جنبش اعتراض‌آمیز برای تقسیم قدرت در دوره انتقالی آغاز شد.

البشیر پس از سرنگونی از قدرت به زندان «کوب» در خارطوم منتقل شد.

لینک کوتاه: asriran.com/002x0x

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمرالبشیر سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشت نماد گلوگاه های ترافیک/ شریان های رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد

تین نیوز

عماد مطالبی با بیان اینکه وقتی به شبکه کالبدی دسترسی شهر رشت نگاه می کنیم، فرسودگی شدیدی در زیر ساخت های آن مشاهده می شود، اظهار کرد: متاسفانه با ورود و پیک خودرو در مناسبت ها و تعطیلات حجم آمد و شد شهری بسیار بالا می رود و باید گفت شهر قفل می شود و در تمامی ورودی ها و خروجی ها با ازدحام خودرو به شکل وصف ناپذیری روبرو هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مطالبی افزود: گاهی با ارائه بعضی از طرح ها و تقاطع های غیر همسطح متاسفانه می بینیم شهر رشت در انفجاری از خودرو هم در مسیرهای اصلی و هم در معابر فرعی دچار گلوگاه های شدید ترافیکی شده است و ما نتوانسته ایم خیابان های متناظر جدیدی با ظرفیت مناسب برای تخلیه خودرو از شریان های اصلی ایجاد کنیم. 

این کارشناس برنامه ریزی و آمایش شهری گفت: ما باید به زیرساخت های شهری بیندیشیم، بویژه در ایجاد شبکه کالبدی و دسترسی و معابر بتوانیم با یک امکان سنجی و ظرفیت سنجی مناسب با تاکید بر زیست بوم گیلانشهر رشت و در نظر گرفتن حوزه نفوذ آن و مواردی مانند ازدحام و شلوغی و میزان تردد خودرو در پیک آمد و شدها بتوانیم مطلوبیت لازم را در تدوین و ارایه خدمات برای شهروندان و شهر رشت برقرار سازیم.

مطالبی تصریح کرد: در این مسیر باید در تحقق پذیری دسترس پذیر بودن شهر رشت برای همگان، با توجه به جلب گردشگر از تمام نقاط کشور اهتمام جدی و برنامه ریزی دقیق برای اجرا و عملیاتی شدن آن داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه نگاه و رویکرد ما در ارائه یک شهر زیست پذیر باید در مسیر پیوند عدالت اجتماعی و عدالت فضایی باشد، خاطرنشان کرد: باید بدنبال ساخت خیابان های جدید و متناظر و رینگ های مکمل به همراه روش های نوین حمل و نقل سبز و استفاده از الگوهای آمایشی نوین باشیم تا بتوانیم به معنی واقعی به توسعه پایدار شهری برسیم و رفاه آسایش و آرامش رشتوندانمان را فراهم سازیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشت نماد گلوگاه های ترافیک/ شریان های رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین