Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان روز شنبه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: به غیر از ساکنان تهران که در پرند و پردیس ساماندهی می‌شوند، سایر شهروندان استان تهران در محلی که حداقل پنج سال در آن سابقه سکونت دارند می‌توانند ثبت‌نام کنند.  

وی یادآورشد: متقاضیان با دقت و توان سنجی قدرت مالی خود برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نگهبان اظهارداشت: متقاضی برای استفاده از تسهیلات مسکن اقدام ملی باید توان سنجی لازم را در خصوص بازپرداخت داشته باشد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در مرحله نخست ثبت‌نام در ۳۰ آذر جاری، فقط اطلاعات هویتی و کد پستی مورد نیاز است و برای آن‌که حق شهروندان ضایع نشوند، بهتر است که متقاضیان از اینترنت پر سرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده کنند.  

وی خاطرنشان کرد: هر متقاضی به غیر از پایتخت نشینان محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند چون در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل رصد خواهد شد.  

نگهبان ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه www. tem. mrud. ir مراجعه کنند و متوجه باشند که تا زمانی که کد رهگیری ۱۰ رقمی را دریافت نکرده اند، مراحل ثبت‌نام به اتمام نرسیده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان پس از اتمام مراحل ثبت‌نام الکترونیک، باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت‌نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت باشند.  

وی اضافه کرد: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید شرایط اقساط بانک مسکن را متقاضیان مد نظر داشته باشند.  

کد خبر 470037 برچسب‌ها طرح اقدام ملي مسکن تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي مسکن تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، وهاب میزانی گفت: در استان قزوین از ابتدای تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی و جمعیت تاکنون هزار و ۱۳۲ متقاضی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمین دریافت کرده و یا در شرف دریافت زمین هستند.

وی افزود: همچنین در حال واگذاری زمین به ۲۲۴ خانوار دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال هستیم.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده تاکنون هزار و ۲۸۸ قطعه زمین به متقاضیان حائز شرایط در طرح نهضت ملی مسکن استان اختصاص یافته است.

میزانی، همچنین تعداد خانوار‌هایی که در طرح مشمولین قوانین حمایتی ایثارگران زمین دریافت کرده اند را ۱۵۶ خانوار بیان کرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص مشخصات زمین یا واحد مسکونی اعطایی به متقاضیان جوانی جمعیت اظهار کرد: مساحت قطعه زمینی که واگذار می‌شود حداکثر تا ۲۰۰ مترمربع بوده و در صورتی که قیمت زمین از یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان بیشتر باشد دولت می‌تواند زمین را به‌صورت مشاعی به ۲ یا چند نفر واگذار کند و یا حتی مابقی را به قیمت کارشناسی روز از متقاضی دریافت کند.

وی با بیان اینکه زمین به صورت رایگان و فقط هزینه آماده‌سازی از متقاضیان اخذ می‌شود، افزود: پرداخت هزینه آماده‌سازی با اقساط ۸ ساله و پس از انقضای دوره تنفس ۲ ساله در تعهد متقاضیان بوده همچنین این هزینه بسته به نوع زمین و دیگر موارد متفاوت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی، در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت امکان واگذاری زمین نیست و برای متقاضیان در این شهر‌ها باید در شهر‌های مجاور و یا شهر‌های جدید زمین واگذار شود و یا در صورت موافقت والدین در محل تولد پدر یا مادر زمین دریافت کنند مشروط بر اینکه شهری که انتخاب می‌کنند زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت داشته‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: خانوار‌هایی که مشمول این قانون هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام و پس از احراز شرایط و پالایش برای مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اقدام کنند تا متعاقباً اقدامات لازم پس از تأمین زمین انجام شود.

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان