Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:01:57 GMT

مشکل بیش از ۲۵ هزار کارت سوخت در مازندران حل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۴۱۹

مشکل بیش از ۲۵ هزار کارت سوخت در مازندران حل شد

سبحان رجب پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد حذف رمز کارت سوخت از ابتدای آغاز طرح افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین تاکنون انجام شده و صاحبان این کارت های سوخت با مراجعه به نواحی هشت گانه نفت و شرکت منطقه ای آن در ساری توانستند مشکل کارت های خود را رفع بکنند.  

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از کارت سوخت بعد از چند سال اجرایی شد برخی افراد رمز این کارت ها را فراموش کردند که می بایست مراحل حذف یا رمزگشایی را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت نفت منطقه ساری در خصوص روند انجام حذف رمز کارت سوخت گفت: افراد با در دست داشتن مدارک ماشین، مدارک هویتی خود و کارت سوخت به ادارات نفت شهرستان ها و منطقه مراجعه کنند و پس از تطبیق اطلاعات حذف رمز انجام می شود و پس از آن می بایست رمز جدیددر جایگاه های سوخت انتخاب بکنند.

مازندران ۲ شرکت نفت منطقه ساری و نوشهر دارد که هشت ناحیه به عنوان ادارات شهرستان نفت در حوزه فعالیت شرکت نفت منطقه ساری قرار دارد.

سهمیه بندی بنزین از بیست و چهارم آبانماه آغاز شد و طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است .

رجب پور با اشاره به تاثیر سهمیه بندی بنزین در کاهش مصرف این نوع سوخت، اعلام کرد : با اجرای این طرح روزانه ۸۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین در حوزه زیر پوشش شرکت نفت منطقه ساری کاهش داشتیم.

برچسب‌ها مازندران کارت سوخت سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران کارت سوخت سهمیه بندی بنزین مازندران کارت سوخت سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

این شرکت با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت همچنان افزایشی است
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • ۳۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین افزوده می‌شود