Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم رونمایی از طرح کلان ملی فناوری نسل چهارم ربات انسان نمای ملی (سورنا۴) امروز ۲۳ آذر ۹۸ با حضور سورنا ستاری، معاون فناوری رئیس جمهور، حناچی، شهردار تهران و جمع کثیری از دانشجویان و دست اندرکاران این پروژه در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون رئیس جمهور در جریان این مراسم، ضمن تشکر از این کار تیمی ارزنده، گفت: پروژه‌هایی مثل ربات سورنا، بخش مهمی از دانشی است که بتوانیم در حوزه تجاری عملیاتی کنیم.

ستاری گفت: امیدواریم بتوانیم ربات‌هایی بسازیم که مردم بتوانند در زندگی خود استفاده کنند. ربات‌های مینی هم قبلا رونمایی شدند با اهداف استفاده در مدارس طراحی شده اند.بیشتر بخوانید: ربات سورنا 4 در مرحله طراحی اولیه قرار دارداو در پایان بیان کرد: انشالله شاهد طرح‌های بیشتری از این دست در زمینه‌های علمی و پژوهشی باشیم که بتواند امید جوانان را افزایش دهد. تجاری سازی می‌تواند نقش موثری در افزایش درک مردم از عملکرد دانشگاه‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ربات انسان نما ربات سورنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران

تیم رباتیک مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران که به میزبانی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات اسلامی تهران برگزار شد، در لیگ ربات‌های صنعتی امدادرسان work@ برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

تیم رباتیک مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برای اولین بار متشکل از ۲۲ نفر از دانشجویان مستعد و توانمند دانشگاه، در سه رشته ربات‌های مسیریاب، ربات‌های پرنده و ربات‌های امدادرسان work@ در این مسابقات شرکت کرد.

مسابقات رباتیک آزاد ایران مرسوم به مسابقات رباتیک IRAN OPEN هر ساله با شرکت تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور و به میزبانی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ علوم انسانی باید با سایر علوم وارد گفتگو شود
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران