Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آخرین هفته آذرماه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود که برنامه های پژوهشی امسال با محوریت بحث و تبادل در مورد آینده پژوهش است.

مهدی مومنی در خصوص برنامه‌های ویژه دانشگاه اصفهان برای گرامیداشت هفته پژوهش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه اصفهان همه ساله در هفته آخر آذرماه برای گرامی‌داشت پژوهش، برنامه های مختلفی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌های شاخص امسال  دانشگاه اصفهان شامل برگزاری سخنرانی، میزگرد، نمایشگاه، کارگاه، برنامه‌های ویژه شامل ایده‌شوها و مسابقاتی با محور پژوهشی است که در ۱۴ دانشکده به صورت اختصاصی برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: این مراسم ها در سطوح مختلف، از گروه‌های آموزشی تا دانشکده‌ها و دانشگاه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که محور تمام آنها، ارائه دستاوردهای پژوهشی، افتخارات دانشگاه، بحث و تبادل نظر درباره آینده پژوهش است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مراسمی در روز ۲۵ آذرماه برای معرفی ۱۵ پژوهشگر برتر، فناور، کارآفرین و شرکت دانش‌بنیان برتر و همچنین طرح های پژوهشی برون دانشگاهی برگزیده، نوآوران و فناوران برگزیده، گروه ها و پژوهشکده های برگزیده، اعضای علمی با تاثیرگذاری اجتماعی بالا و کارفرمایان برگزیده و کتاب و مجله برتر دانشگاهی برگزار خواهد شد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: در این مراسم گزارشی از رشد دانشگاه در زمینه‌های پژوهش، کارآفرینی، ارتباط با جامعه و صنعت و آمارهای مرتبط ارائه خواهد شد. بخش مهمی از هر برنامه نیز به آسیب‌شناسی‌ها اختصاص دارد که به نوبه خود به آینده‌نگری نیز می‌پردازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی هفته پژوهش دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از برگزاری شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشور در این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و گفت: شش عنوان برنامه فرهنگی ویژه این هفته در منطقه ۳ برگزار خواهد شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی مهم در منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته که با مشارکت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان برگزار می‌شود، ویژه‌برنامه «شب شعر» به یاد شاعر بزرگ «کمال‌الدین اسماعیل» شاعر قرن هفتم است که با حضور شاعران برتر کشور همچون قاسم رفیعا، سعید بیابانکی و عباس احمدی، همچنین شاعران استانی همراه با اجرای مجری توانمند محمدرضا یزدان‌پرست در محل پارک مقبره کمال‌الدین برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمام شاعران و اهالی قلم شهر اصفهان و عموم شهروندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی افزود: این برنامه فرهنگی ادبی، روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در پارک کمال، جنب مقبره کمال برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ در این منطقه با مشارکت و محوریت مردم محلات برگزار می‌شود، تصریح کرد: ویژه‌برنامه شاد و مفرح جشن «زنگ اصفهان» همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف جنبی به‌همراه معرفی اصفهان ویژه مدارس سطح منطقه با معرفی تاریخ آن در قالب آیتم‌های نمایشی و مسابقه از سوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.

ابوطالبی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته «عاشقانه‌های اصفهان» است که شامل کلیپ‌های کوتاهِ معرفی آثار تاریخی این منطقه و معرفی محلات قدیمی و تاریخی این کلان‌شهر به شهروندان و گردشگران است.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های خانه مشروطیت، تورهای بازدید از خانه مشروطیت همراه با پخش فیلم و نمایشگاه ویژه بزرگ‌مردان تاریخ به عنوان دیگر برنامه‌های محلی منطقه سه شهرداری اصفهان در این هفته گفت: «نقش عشق» عنوان برنامه‌ای است با محوریت بازدید از مقبره خواجه نظام‌الملک همراه با آشنایی با بعضی هنرهای سنتی اصفهان که در تاریخ هشتم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های پر مخاطب و اصلی این منطقه با عنوان «چهارباغ، جان اصفهان» افزود: این ویژه‌برنامه با مشارکت اداره‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق یک و سه شهرداری این کلان‌شهر و مدیریت چهارباغ در هفته فرهنگی اصفهان عصرها همراه با برنامه‌های متعدد، نمایش خیابانی، غرفه‌های فرهنگی، بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

ابوطالبی خاطرنشان کرد: معرفی بناهای تاریخی و معماری اصفهان، شخصیت‌های هنری و فرهنگی آن و استقبال از گردشگران و فرهنگ عامه این شهر کهن از محورهای برنامه‌های این هفته در محلات منطقه سه شهرداری این کلان‌شهر است.

کد خبر 747266

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود