Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:25:25 GMT

برانکو صحبت‌هایش درمورد وزیر ورزش را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۶۵۴

برانکو صحبت‌هایش درمورد وزیر ورزش را تکذیب کرد

در شرایطی که طی ساعات اخیر اظهارنظری منسوب به برانکو درباره وزیر ورزش منتشر شده، سرمربی کروات سابق سرخ‌ها آن را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق،  در پی ماجرای پیچیده فسخ قرارداد استراماچونی و بازگشت احتمالی این مربی به استقلال، بار دیگر پرونده جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس رسانه ای شده، تا جایی که دیشب در برنامه زنده ورزش از نگاه دو علیرضا بیرانوند با ارسال پیامک به مجری برنامه، از برخی مسئولان بابت نحوه جدایی برانکو از پرسپولیس و حفظ نکردن او انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این ماجراها، امروز نقل قولی از برانکو در برخی رسانه ها منتشر شده با این محتوا که «عامل جدایی من از پرسپولیس، سلطانی فر بود...» 

بیشتر بخوانید:

پیامک جنجالی بیرانوند به برنامه تلویزیونی


با این حال رضا چلنگر امروز با برانکو در تماس بوده و از قول ایوانکوویچ می گوید: «برانکو وقتی از انتشار چنین حرف های مطلع شد، تاکید کرد که هیچ مصاحبه ای با رسانه های ایرانی در یک هفته اخیر نداشته و به تازگی هیچ اظهارنظر تازه ای هم درباره نحوه جدایی و دلایل جدایی از از پرسپولیس نداشته و هرگونه نقل قولی درباره این مسائل را تکذیب می کند.» به نظر می رسد تا روشن شدن سرنوشت نیمکت تیم های بزرگ مثل تیم ملی و استقلال، انتشار شایعات متفاوت همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین برانکو ایوانکوویچ وزیر ورزش پرسپولیس مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه