Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امنیتی سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق گفت که نیروهای این سازمان از «نینوی» تا «النخیب» در حالت آماده‌باش هستند تا با هر اتفاق ناگهانی مقابله کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حافظ الخزعلی» مسئول امنیتی سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق از آماده‌باش نیروهای این سازمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخزعلی به پایگاه «الحشد الشعبی» گفت که نیروهای این سازمان از «نینوی» (شمال عراق) تا «النخیب» (غرب عراق) در حالت آماده‌باش هستند تا با هر اتفاق ناگهانی مقابله کنند.

وی تأکید کرد که استقرار یگانهای الحشد در شهرستان «القائم» واقع در غرب استان الانبار (غرب عراق) با این هدف است که این منطقه از لوث داعش پاکسازی شود.

این فرمانده عراقی خاطر نشان کرد: «این روزها در سالگرد عملیات بزرگ الصحرا برای نابودی داعش قرار داریم و به همین دلیل، دشمن در تلاش است که از شرایط کشور سوء استفاده کرده و به اینجا و آنجا، حمله می‌کند».

الخزعلی می‌گوید که «ورود و خروج به سوریه و عراق، تحت کنترل است و وضعیت امنیتی نیز به صورت کلی، تحت سیطره قرار دارد».

 در همین ارتباط، فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان نینوی جمعه گذشته خبر داد که نیروهای این سازمان در حال انجام عملیاتهای پیش‌دستانه هستند تا خطر از این منطقه دور شود.

«حیدر الهدماوی» جانشین فرمانده عملیات الحشد الشعبی در نینوی نیز گفت که دشمن در تلاش است از وضعیت کنونی عراق، نهایت استفاده را ببرد و به همین دلیل، گهگاهی به عملیات‌های تروریستی علیه نیروهای امنیتی در این استان دست می‌زند.

الهدماوی خاطر نشان کرد که سرویس اطلاعات عراق، اطلاعاتی را درباره تحرکات داعش در اختیار آنان قرار داده است و به صورت عملیات پیش‌دستانه نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: الحشد داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان