Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:28:00 GMT

تفت با کمبود پزشک متخصص مواجه است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۷۱۹

تفت با کمبود پزشک متخصص مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نوکار، پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع خیران شهرستان تفت اظهار داشت: تفت از پتانسیل خوبی به لحاظ وجود خیران نیکوکار و دلسوز برای مردم برخوردار است به همین دلیل در زمینه تجهیزات و امکانات پزشکی به مدد حضور این خیران مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مشکل اصلی در حوزه درمان در شهرستان تفت، کمبود نیروی پزشک متخصص است و این امر مردم تفت را راهی شهر یزد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوکار تاکید کرد: شایسته است معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پزشکان متخصص بیمارستان شهید بهشتی تفت را ملزم کنند تا جراحی های خود را در این بیمارستان انجام دهند.

وی با بیان اینکه خیری برای تجهیز بیمارستان شهید بهشتی تفت به MRI اعلام آمادگی کرده است، بیان کرد: تمام دغدغه این فرد فعال بودن و راکد نشدن این بخش است.

رئیس مجمع سلامت شهرستان تفت افزود: برخی از تخصص ها در درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی تفت وجود ندارد که درخواست ما انجام برنامه ریزی مناسب در این زمینه است.

سلامت ارزشمندترین سرمایه افراد جامعه است

امام جمعه تفت نیز در این جلسه با بیان اینکه اهمیت مجمع سلامت بر همگان روشن است، خاطرنشان کرد: سلامت گرانبهاترین سرمایه فرد است و اگر سلامت مردم از دست برود بالاترین سرمایه آنها از دست می رود.

حجت الاسلام سیدمحمد سرمه چشم افزود: همانگونه که سواد سلامت سبب اجتناب از آلودگی می شود، چنانچه آگاهی انسان ها درباره گناهان نیز افزایش یابد از رفتن به سمت آنها اجتناب خواهند کرد و دیگر شاهد اختلاس و دست اندازی به بیت المال مسلمین نخواهیم بود.

کد خبر 4797349

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد دانشگاه علوم پزشکی یزد نظام سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)