Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین با انعقاد تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی قزوین ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین وارد فاز جدیدی شد.

کلنگ ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین روز یکشنبه، ششم مردادماه سال ۹۸ با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالمحمد زاهدی استاندار وقت قزوین و جمعی از مسئولان استان به زمین زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجتمع در زمینی به مساحت دوهزار و ۱۶۲ متر مربع و ۸ هزار و ۶۹۸ متر زیربنا در پنج طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان احداث می‌شود که دارای بخش‌هایی از جمله شیمی‌درمانی، آزمایشگاه پاتوبیولوژی، درمانگاه ناباروری، مرکز جامع توان‌بخشی، ماموگرافی، طب تسکینی، بخش‌های آموزشی و پشتیبانی خواهد بود.

ظهر امروز نیز تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و سازمان بسیج سازندگی قزوین برای ساخت این مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی واقع در منطقه مینودر جنب درمانگاه بیمارستان ولایت منعقد و به امضای فرشاد پیله چی رئیس جهاد دانشگاهی استان و سرهنگ مهدی صادق پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین رسید.

تفاهم نامه‌ای ۵ ساله بین جهاد و بسیج سازندگی قزوین

به گزارش ایسنا، فرشاد پیله‌چی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه به ایسنا گفت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی استان قزوین ساخت این مجتمع است لذا تعاملاتی با بسیج سازندگی انجام شد تا بدین واسطه زمینه ساخت این مجتمع در سطح استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه پنج ساله است، افزود: طبق این تفاهم‌نامه قرار است شرایط و مواد لازم برای ساخت این مجتمع از سوی جهاد دانشگاهی به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار آماده شود تا بسیج سازندگی استان بتواند در طول این مدت این مجتمع بزرگ را به مرحله بهره‌برداری برساند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: طبق این تفاهم‌نامه زمینه تعامل این دو نهاد نیز فراهم شده و در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی جهاد آماده همکاری و ارائه خدمات به بسیج سازندگی است.

ساخت مراکز درمانی از اولویت‌های استان است

سرهنگ مهدی صادق‌پور نیز با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین منعقد شده است، گفت: کمبود فضای آموزشی و درمانی یکی از دغدغه‌های استان است از این‌رو با دستور فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بسیج سازندگی آمادگی خود را برای ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی اعلام کرد.

وی ادامه داد: با به نتیجه رسیدن رایزنی‌های صورت گرفته بین جهاد دانشگاهی و بسیج سازندگی تفاهم‌نامه‌ای امروز به امضا رسید و ساخت این مجموعه بر عهده سازمان بسیج سازندگی قرار داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با توجه به اولویت موجود در حوزه ساخت مراکز درمانی در استان این مجتمع با هزینه‌ای کم و در حداقل‌ترین زمان ممکن ساخته شود و در اختیار شهروندان جهت استفاده از خدمات ارائه‌شده در آن قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجتمع تحقیقاتی درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین بسيج سازندگي استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس