Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: فیلم حسن فتحی هنوز در حال فیلمبرداری بوده و اصلاً به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید، از طرفی مست عشق برای ساخت از داخل کشور مجوزی ندارد. تاریخ انتشار: 15:00 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۷۴۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه جشنواره سینما حقیقت در میان خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به مکان نهایی کاخ رسانه‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: بدون شک برگزاری جشنواره فیلم فجر و مکان کاخ رسانه‌ها تنها به نفع رسانه‌ها نیست و صاحبان اثر نیز از حضور در مکانی استاندارد بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: با آنجا که می‌دانم اینطور نیست که همه رسانه‌ها روی یک مکان برای برگزاری جشنواره فیلم فجر اتفاق نظر داشته باشند و ما خلاف آن را انجام دهیم، تمام سعی ما این است که کاخ رسانه‌ها در هر مکانی که باشد، تعداد سینماگران حاضر در آن مکان بیش از سالهای گذشته شود. 

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با ۳۵ فیلمی که راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند اینجا کلیک کنید

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره حضور برخی آثار در جشنواره امسال افزود: حضور فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر منوط به مجوز صادره از سوی وزارت ارشاد است، طبیعتاً جشنواره فیلم فجر هم تنها از یک نهاد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تبعیت می‌کند. 

وی درباره احتمال حضور فیلم سینمایی «مست عشق» ساخته حسن فتحی تاکید کرد: فیلم حسن فتحی هنوز در حال فیلمبرداری بوده و اصلاً به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید، از طرفی مست عشق برای ساخت از داخل کشور مجوزی ندارد.

داروغه زاده در همین راستا خاطرنشان کرد: ما برگزار کننده جشنواره فیلم فجر هستیم و تلاش می کنیم که جشنواره به بهترین نحو ممکن برگزار شود، اما ما نباید تلاش کنیم که فیلم‌ها به جشنواره برسند بلکه صاحبان اثر باید برای حضور در رویداد تلاش کنند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید