Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:01:26 GMT

گواردیولا: آرسنال هنوز هم تیم خطرناکی است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۸۲۹

گواردیولا: آرسنال هنوز هم تیم خطرناکی است

سرمربی منچسترسیتی به بازیکنانش برای بازی حسالس با آرسنال هشدار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس فردا یکشنبه آرسنال و منچسترسیتی برابر هم به میدان خواهند رفت. تیم لندنی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد هر چند که او هفته قبل توانست وستهام را در لیگ برتر با شکست روبرو سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیش از این دیدار گفت: آرسنال برای هر تیمی آزمون سخت و دشواری است و اگر اجازه بدهید آنها بازی خودشان را انجام دهند، کارتان برابر آنها سخت می‌شود. آرسنال هفته قبل با لیونبرگ نتیجه خوبی به دست آورده است و باید دید چه کار خواهند کرد. 

مایکل آرتتا دستیار پپ گواردیولا یکی از گزینه‌های هدایت آرسنال است و پپ گواردیولا در آستانه بازی با تیم لندنی گفت: یک وقت مربی در ۳۵ سالگی احساس می‌کند که می‌تواند سرمربی یک تیم شود و یک بار هم در ۴۵ سالگی نمی‌تواند. این چیزی نیست که به من مربوط باشد و خود مایکل تصمیم گیرنده است.

سرخیو آگوئرو و جان استونز برای بازی با آرسنال در اختیار نیستند و حضور داوید سیلوا نیز در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چهارمین سال حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی به سخت‌ترین دوران سرمربی اسپانیایی تبدیل شده است. سیتی که توانست در دو فصل اخیر لیگ برتر انگلیس قهرمان شود اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد (با لیورپول صدرنشین ۱۴ امتیاز فاصله دارد). 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم