Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب شعر طنز «در حلقه رندان» برای نخستین بار در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب شعر طنز «در حلقه رندان» فردا یکشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۶ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

یکصد و پنجاه و هشتمین محفل طنز با عنوان «در حلقه رندان» برای نخستین بار در دانشگاه تهران و با مشارکت حوزه هنری، سازمان جهاد دانشگاهی تهران و دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شب شعر طنزپردازان بنامی چون استاد «یوسفعلی میرشکاک»، «اسماعیل امینی»، «ناصر فیض»، «امید مهدی‌نژاد»، «عباس احمدی»، «رضا احسان‌پور»، «مهدی فرج‌اللهی»، «عبدالله مقدمی»، «مهدی استاداحمد»، «امین تویسرکانی» و ... حضور دارند.

شرکت در این مراسم که با اجرای موسیقی طنز همراه خواهد بود، برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه تهران شعر علوم انسانی حلقه رندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسيا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، كويت، بحرين و افغانستان در شهر بانكوگ برگزار شد. 

در این جلسه كه با حضور سرپرست تيم و مدير رسانه ای تیم ملی فوتسال ایران برگزار گرديد، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تايلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.
تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف افغاستان می رود و سپس آماده مصاف برابر کویت و بحرین می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین مقاله اش: تقصیر با مردان است نه زنان / اولین کتابش: پیغمبر دزدان / آنچه محقق داماد در باره باستانی پاریزی گفت
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها