Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات انتخابی ووشو بانوان چهارمحال و بختیاری در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

فاطمه کریمی، سارینا اسدی، هلنا رئیسی، نیایش کوهی، ستایش فرهادی، فاطمه محمدعلی‌زاده، هستی هاشمی، یسنا رئیسی نفرات برتر رده سنی نونهالان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان الناز چراغ‌پور، مهسا سعیدی، صبا صیدی، درسا دارابی، اسما جهانبازی، شیدا عظیمیان، یاسمن کرمی و آرزو فرهادی حائز مقام اول شدند.

در رده سنی جوانان هم نیلوفر مختارپور، پرنیان بهادران، ملیکا فاضلیان، هانیه احمدی، مینا سعیدی و لیانا کاکائی مقام اول را کسب کردند.

در رده سنی جوانان مهسا سبزیکار، زهرا خدادادی، معصومه بیگی، نگار صفری، زهرا مظفری، زهرا افخمی، فاطمه نیکبخت و مریم محمدی موفق به کسب مقام اول شدند.

گفتنی است: نفرات برتر این رقابت‌ها بهمن‌ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند

محمدرضا شوشتری گفت: در این دوره از مسابقات که به مدت ۲ روز به میزبانی باشگاه سوارکاری آذرخش شهرستان بهار برگزار شد ۵۸ سوارکار در رده‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در رده سنی آزاد با ارتفاع ۱۰۵ سانتی متر، ۱۸ شرکت کننده از استان‌های همدان و کرمانشاه با هم رقابت کردند که در نهایت محسن حدادیان با اسب "آنجل" به عنوان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در این رده سنی، امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "بارلی" دوم شد و مهدی صمدی با اسب "لورنز" بر سکوی سوم ایستاد.

شوشتری گفت: همچنین فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب "دیزاین" و محمدرضا شوشتری با اسب "نیوشا" بر سکوی چهارم و پنجم این مسابقات ایستادند.

او گفت: در رده سنی بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۵ سانتی‌متر نیز محسن حدادیان با اسب "ریلکس" اول شد و امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب "کریستیانازد" و مهدی حمزه‌ای با اسب "هایرون" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: در رده سنی زیر ۱۸ نیز هشت سوارکار با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کیان قراگوزلو با اسب "آبین" از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و ویانا فرجام‌فر با اسب "سهند" و محمد مظفری با اسب "پرنس" هر دو از استان کرمانشاه دوم و سوم شدند.

شوشتری گفت: در رده مالکین هم آرتا سهل‌البیع با اسب "الدورادو"، ملیکا محمدی با اسب "ریلکس" و آرمین احمدی‌ثابت با اسب "آتلانتا" به ترتیب اول تا سوم شدند.

او گفت: در رده مبتدی نیز در روز نخست مسابقات، ۲۶ ورزشکار شرکت کردند که ۲۱ نفر بدون خطا مسیر مسابقه را سپری کردند.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان با اشاره به اینکه ایلیا محمدی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده داشت، گفت: شکوفه یزدی به عنوان (سرداور)، خانم شوشتری و مهدی بختیاری از رشت (داور)، پریسا کریمی از سنندج (کمک داور)، عرفان نمدی و تیما سیاوشی (کلانتر) و سید وحید برقعی با دستیاری خانم اسدی به عنوان (طراح مسیر) و آقای عسگریان و خانم خمسه از کرمانشاه از عوامل اجرایی این مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان
  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند