Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت‌ ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت‌های پارس پترو زاگرس و مهندسی فرآیند به‌منظور مطالعه جامع مخازن قرارداد همکاری امضا کردند.
به گزارش خبرنگار شانا، در حاشیه دومین روز (شنبه، 23 آذرماه) یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری مطالعه جامع مخازن رگ سفید و پازنان با شرکت پترو زاگرس و مطالعه مخازن مارون با شرکت مهندسی فرآیند امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردیبهشت‌ماه امسال در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت قراردادهای مطالعات جامع مخازن شش‌گانه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا شد و امروز نیز پیرو همین قرارداد، سه مطالعه جامع مخازن سه میدان رگ‌سفید، پازنان و مارون امضا شد که در مجموع مطالعات جامع مخازن شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب به 9 میدان رسید.
یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری 22 تا 25 آذرماه امسال با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود.
ساعت کار نمایشگاه از ساعت 9 تا 17 خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارائه توضیحات و آشنایی مراجعه‌کنندگان با این صنعت از سوی کارشناسان مجرب پیش‌بینی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد