Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:56:35 GMT

علیرغم مشکلات اعتباری پروژه تعطیل در فارس نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۹۷۲

علیرغم مشکلات اعتباری پروژه تعطیل در فارس نداریم

ایسنا/فارس معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: علیرغم مشکلات اعتباری و بدهی 985 میلیارد تومانی به پیمانکاران، هیچ پروژه‌ای در فارس تعطیل نشده است.

علی سلحشوری شنبه 23 آذر در یک کنفرانس خبری گفت: کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان فارس برای امسال 593 میلیارد تومان بوده که تاکنون 25.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد از آن تخصیص داده شده است.

وی جمع کل اعتبارات ملی و ملی با ویژگی استانی سال 98 استان فارس را 1179 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از کل طرح‌ها 72 طرح ملی با ویژگی استانی و 92 طرح ملی بوده و تاکنون 46 درصد از این اعتبارات در قالب 162 طرح تخصیص یافته که 1.4 درصد آن نقدی و مابقی اسناد خزانه یکساله، دوساله و سه ساله بوده است.

سلحشوری جمع اعتبارات هزینه‌ای استان را 718 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این میزان مبلغ 450 میلیارد تومان یعنی حدود 62.8 درصد تخصیص یافته است.

او با بیان اینکه کل بدهی‌های مربوط به پاداش خدمات پرسنل در سال 97 پرداخت شده است، گفت: فارس در موضوع تهاتر از استان‌های اول در اجرای بند واو  تبصره ماده 5 بوده که مطالبات پیمانکاران در انواع اول مربوط به بدهی مالیاتی پیمانکاران و نوع دوم مربوط به بدهی های بانکی پیمانکاران را تهاتر کرده است.

سلحشوری با یادآوری اینکه هر نوع از بدهی پیمانکاران قابلیت تهاتر را ندارد، گفت: در مجموع تهاتر نوع اول و دوم 85 میلیارد و 800 میلیون تومان مدارک به مراجع کشوری ارسال شد که 12 میلیارد و 200 میلیون تومان یعنی 14 درصد آن تایید شده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس با یادآوری اینکه مجموع اعتبارات استان فارس در بخش های ملی، ملی با ویژگی استانی و استانی در تمام ردیف‌های تعریف شده را 2 هزار و 937 میلیارد تومان برای سال 98 دانست و گفت: تاکنون حدود 37 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته که 2.6 درصد از آن نقدی بوده است.

سلحشوری همچنین گفت: در بودجه سال 98 میزان درآمدهای فارس 3300 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که بخشی از آن مربوط به درآمد مالیاتی و بخشی نیز مربوط به دوایری که وصول درآمد توسط آنها در قانون پیش بینی شده است، بود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: تا پایان آبان ماه امسال که دو سوم از کل سال را شامل می شود، در زمینه درآمدهای مالیاتی 103 درصد از کل درآمد پیش بینی شده و در بخش درآمد سایر دوایر نیز حدود 99 درصد درآمد وصول شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بودجه طرح های عمرانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی