Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@19:49:20 GMT

واکنش کاربران فضای مجازی به کشتار کودکان یمن

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۰۰۵

واکنش کاربران فضای مجازی به کشتار کودکان یمن

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با انشار هشتگ های حمایتی ضمن محکوم کردن کشتار کودکان یمنی، خواستار پایان نسل کشی در یمن شدند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، عربستان سعودی با رهبری آل سعود چند سالی است مردم یمن را بدون هیچ دلیلی به خاک و خون می کشد . این رژیم منحوس بدون ترس از هیچ مانعی ، مردم بی دفاع یمن به خصوص زنان و کودکان را از بین می برد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نه تنها هیچ سازمان بین المللی و مدافع حقوق بشری جلوی جنایتکاران سعودی را نمی گیرد بلکه کشورهای اروپایی که خود را حافظ آزادی می دانند به این رژیم سلاح های کشتار جمعی می فروشند و باعث یاغی تر شدن آل سعود در پیشبرد این جنایت شده اند .

اکنون با اوج گرفتن کودک کشی در یمن، کاربران فضای مجازی در نقاط مختلف جهان با ترند #کل_عشر_دقایق_یقتل_طفل_بالیمن ( در هر ده دقیقه یک کودک در یمن کشته می‌شود ) ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی ، توجه جهانیان به ویژه سازمان‌های حقوق بشری را به آن جلب کردند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از این پست‌های منتشر شده را مشاهده کنید:

 

اگر چنین اتفاقی برای کودکان شما و یا افرادی که دوست دارید رخ دهد  چه انتظاری دارید؟ آیا این است آن انتظاری که شما دارید؟

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: یمن کاربران فضای مجازی کشتار کودکان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها

برخی از اخبار حاکی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها برای پاسخ به ایران دارد. صهیونیست‌ها که اصابت موشک‌های ایرانی به خاکشان آن هم پس از کمک‌های پدافندی چندین کشور، موجب تحقیر آنها شده است، حرف از پاسخ به ایران می‌زنند. کاربران در توییت‌هایی از پاسخ سخت‌تر ایران به آنها در صورت سر زدن غلط جدیدی نوشتند. کاربران تأکید کردند که ایران همه توان دفاعی خود را به کار نگرفته و هنوز شگفتانه‌های بسیاری برای رژیم خبیث دارد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 سیدپویان حسین‌پور:

این یک هشدار نیست، یک برنامه قطعی است! در صورت وقوع هرگونه خطایی از سوی صهیونیست‌ها علیه خاک ایران یا پایگاه‌ها و منافع منطقه‌ای ایران، پاسخی سهمگین در انتظار آنهاست. پاسخی که عملیات دو شب قبل (وعده_صادق)، حکم رزمایش و تمرین آن را خواهد داشت. مدافعان ایران از همیشه آماده‌ترند. 

 احمد نادری:

رژیم صهیونیستی پس‌از پاسخ حساب شده دلاورمردان سپاه به قدری درخود پیچیده که فراموش کرده است نتیجه تصمیم اشتباه بعدی بسیار سریع‌تر و مخرب‌تر خواهد بود. هرچند منطق جنگی اسرائیل تلاش برای حفظ اعتبار، حیثیت و حتی موجودیت است، اما ضربه سهمگین بعدی احتضار رژیم منحوس را نزدیک‌تر خواهد کرد. 

 کیان مهزاد:

رژیم خبیث تحقیر شده است. ده‌ها کشور به کمکش آمده‌اند و باز هم خودشان اذعان دارد که حداقل ۱۰ موشک به نقاط مختلف خاکش خورده است. حالا می‌خواهد پاسخ بدهد، بسیار خوب، اما یادتان باشد که این بار تحقیر نمی‌شویم به لطف الهی محو می‌شوید!

 افشین صفری:

نمیدونیم ایران دقیقاً از چند درصد توان موشکی‌اش استفاده کرد، ولی میدونیم که اسرائیل از صددرصد توان ضدموشکی‌اش استفاده کرد!

 هومن زندی‌زاده:

اسرائیل کاری کرد که دو راه بیشتر ندارد: ۱) عدم‌واکنش به عملیات تلافی‌جویانه ایران و تحقیر ابدی. ۲) واکنش به عملیات و افتادن کل بلوک غرب در سرازیری سقوط. بگذارید به هپروتی‌ها بگویند ۹۹ درصد موشک‌ها را رهگیری کرده‌اند؛ شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند. ‎#پایان_استعمار. 

 شهرام سلیمان‌زاده:

اسرائیل آن رژیم کثیف اگر کوچک‌ترین حماقتی بکند، مطمعناً پاسخ اینبار متلاشی کننده خواهد بود. ‎#پشیمانشان_کردیم

 زهرا سلیمانی:

جالب بود؛ یک کارشناس نظامی امریکایی گفته بود: حمله ایران، نهایت قدرت هجومی آن نبود، ولی دفاع اسرائیل، نهایت قدرت دفاعی اسرائیل بود و این یعنی شکست بزرگ برای اسرائیل که نشان می‌دهد [در صورت ادامه جنگ]هیچ شانسی در مقابل ایران ندارد. ‎#پشیمانشان_کردیم

 محسن مقصودی:

این موضع خیلی درست و مهمه. صهیونیست‌ها باید بدانند اگر مجدداً غلطی بکنند دیگر ۱۲روز فرصت نخواهند داشت پاسخ سهمگین در کمتر از چند ثانیه داده خواهد شد. این یعنی ایجاد هراس مضاعف در دل اهالی صهیونیست این‌بار از احتمال حماقت مجدد خودشان؛ بدون فرصت پناه گرفتن. نابودی‌شان نزدیک می‌شود. 

 سیدرضی:

جمهوری اسلامی در شب حمله به سرزمین‌های اشغالی، بعد از ناکارکردن پدافند رژیم می‌توانست در موج بعدی حمله هرکجا که بخواهد را شخم بزند، ولی هدف تنها ارسال پیامی راهبردی و تمدنی بود، اما حالا که اسرائیل مشتاق رسیدن به خط پایان است، بسم الله، ما منتظریم، بیا که طومارت را به هم بپیچیم!

 احمد روستایی:

رژیم صهیونیستی خودش هم می‌داند که اگر باز غلط اضافه‌ای بکند، پاسخ شدیدتر و محکم‌تری خواهد گرفت. حالا به قول رهبری اگر عجله دارد که زودتر از ۲۵سال آینده نابود شود، خب بسم‌الله. سربازان شجاع ایرانی آماده‌نبرد و دفاع از وطنند.

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • واکنش کاربران به برخی از لاف‌زدن‌های جدید صهیونیست‌ها
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی