Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:25:20 GMT

نباید در فرمایشات رهبری خوداجتهادی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۰۳۳

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نباید در فرمایشات رهبری خوداجتهادی شود گفت: در جریان اتفاقات اخیر رهبر آگاه، حکیم و فرزانه انقلاب نیز مانند همیشه تدبیر به خرج دادند و جلوی فتنه دشمن را گرفتند.

به گزارش  تابناک به نقل از فارس ، سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره استانی «ابوذر» در همدان اظهار کرد: در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که بسیج رسانه می‌تواند در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید واقعیت جامعه آن طوری که موجود است دیده شود افزود: مقام معظم رهبری نیز از ما و جامعه رسانه‌ای انتظار دارند واقعیت نظام را آن طوری که هست ببینند و همان گونه برای مردم منعکس کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه امروز واقعیت کشور باید همان طوری که در جامعه جریان دارد منعکس شود تصریح کرد: هم خوبی‌ها و هم اشکالات موجود باید منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برای عبرت‌گیری از پیروزی‌ها و شکست‌ها باید تمام واقعیت نشر داده شود گفت: در جریان دفاع مقدس نیز هم شکست داشتیم هم پیروزی که برای کسب تجربه از شکست‌ها و احساس غرور در پیروزی‌ها هر دو بیان می‌شود.

مجیدی با بیان اینکه برخی دنبال سیاه‌نمایی هستند و می‌خواهند این طور القا کنند که در نظام جمهوری اسلامی اتفاق مهمی رخ نداده است افزود: در تمام این ۴۱ سالی که پشت سر گذاشتیم پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بزرگی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بودیم که باید تبیین و تشریح شود.

وی در ادامه نحوه صحیح برخورد با این موارد را رسالت اصلی رسانه‌ها دانست و گفت: در جریان گرانی بنزین که باید با تدبیر انجام می‌شد دشمن از این وضعیت استفاده کرد که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند، اما به لطف خدا و هوشیاری مردم باز هم ناکام ماند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد: پیش‌بینی دشمن برای انتخابات و ضربه زدن به کشور بود، اما اتفاق زودرسی در این بین رخ داد و گرانی بنزین پیش آمد و دشمنان از این مسئله استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال بار‌ها نظام جمهوری اسلامی را کمک کرده است و این بار هم امداد الهی برای این نظام مقدس فراهم شد ادامه داد: رهبر آگاه، حکیم و فرزانه انقلاب نیز مانند همیشه تدبیر به خرج دادند و جلوی فتنه دشمن را گرفتند.

مجیدی با بیان اینکه اوایل سال ۹۷ مقام معظم رهبری گوشزد کردند که دشمنان به دنبال ایجاد حادثه در کشور است و احتمال وقوع طرح‌های از سوی دشمنان در سال ۹۸ وجود دارد گفت: نباید غفلت کنیم بلکه باید همیشه به فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی گوش دهیم.

وی با اشاره به اینکه نباید در فرمایشات رهبری خوداجتهادی شود عنوان کرد: مردم فهیم استان همدان خیلی زود صف خود را از گروه‌های معاند که کشور را به آشوب کشاندند جدا کردند، یکی دو مورد در همدان رخ داد که اگر درایت مسوولان نبود و مردم بصیرت نداشتند ما هم به مانند دیگر استان‌ها دستخوش برخی از موارد این چنینی می‌شدیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مردم فهیم همدان آگاهانه با این موضوع برخورد کردند خاطرنشان کرد: شورش در استان‌های دیگر با جمعیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفری همراه بوده که عقبه و پشتیبان مردمی نداشت.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها در موضوعات این چنینی بسیار تاثیرگذار هستند، اگر به هنگام واقعیت جامعه رصد شود و با مسوولان ذیربط منعکس کنید اثرات بیشتری نیز خواهد داشت.

مجیدی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند آرامش است گفت: جامعه ما به تفاهم و وفاق نیاز دارد تا استان را برای پیشرفت و حرکت به سوی جلو هدایت کنیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم از ظرفیت‌هایی که در استان فراهم شده با ارتباط و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های انقلابی، ائمه جمعه و نماینده، ولی فقیه در استان بهرمند شویم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون سپاه انصارالحسین رهبر انقلاب انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن در جریان سفر استانی به بوشهر در اولین جلسه شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با جامعه پردازی برای رسیدن به جامعه اسلامی حرکت کنیم، بهترین راه و کارگشاترین پیشرانه برای انقلاب اسلامی، حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: بیشتر سیاست‌های رهبری برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است. در بند پنجم ابلاغی سیاست‌های مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب تاکید بر شبکه سازی عوامل این فرهنگ در میان دستگاه‌ها و لایه‌های مختلف اجتماعی دارند و یکی از بهترین ابزارهای ما برای تقویت آن. شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

هاشمی بیان کرد: توقع و خواهش ما از شورای توسعه و ترویج این است که نقش مؤثری در پای کار آوردن دستگاه‌ها داشته باشند و با به میان آوردن تشکل‌های فرهنگی و خود جوش مردمی در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت موفق باشند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما هیچ مانعی برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کل کشور به ویژه استان بوشهر نداریم.

وی ادامه داد: انتظار داریم در تولید آثار هنری، هنرمندان استان پای کار بیایند و با رعایت استانداردها طرح‌هایی را ارائه کنند و ما از طرح‌ها حمایت خواهیم کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است هم تشکل‌های فرهنگی و هم هنرمندان استان پای کار بیایند و دستگاه‌ها به صورت هماهنگ فعالیت داشته باشند و ما موانعی برای اعتبار این حوزه نداریم.

کد خبر 6082290

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • انتقاد فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد ؛ رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس می دهد را انجام دهید؟!
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد: رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار