Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در این رخداد بزرگ نمایشگاهی که همه ساله در اهواز برگزار می شود، دویست و شصت شرکت در حوزه های نفتی و خدمات جانبی از سراسر کشور حضور دارند که محصولات و تجهیزات خود را در کنار جدیدترین دستاوردهای این صنایع در زمینه تجهیزات و قطعات ساخت داخل در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت فولاد اکسین همه ساله با ایجاد غرفه نمایشگاهی محصولات، دستاوردها و توانمندی خود در زمینه تولیدات ورق های آلیاژِی خاص که در صنعت نفت بسیار قابل استفاده و با اهمیت است، مشارکت داشته و میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد.

خوشبختانه فولاد اکسین در سال جاری موفق به تولید انبوه ورق های api محیط ترش جهت پروژه گوره به جاسک شده است و انتظار می رود حضور در این نمایشگاه و دیگر نمایشگاه های تخصصی نفت کشور، موجب معرفی اکسین و جلب توجه سایر شرکت های نفت و گاز کشور به ورق های این شرکت گردد.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری خوزستان با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا شده و تا روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان، متخصصان، کارشناسان و علاقه مندان خواهد بود.

46

کد خبر 1331050

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان فولاد گاز نفت پتروشیمی لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا بوریس جانسون آندره استراماچونی انگلیس باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ انتخابات مجلس یازدهم ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین میرآبادی رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: حوزه سلامت متشکل از صنایع تجهیزات پزشکی و دارو، یکی از موضوعات جذاب همکاری‌های بین المللی بوده و همواره در تعاملات بین المللی شاهد طرح همکاری از سوی کشورها در مذاکرات هستیم.

وی افزود: نکته بسیار مهمی که در شعار سال بارها و به صورت شفاف مورد تاکید رهبری قرار گرفته مسئله رشد تولید و در سال جدید جهش تولید است. اما تولید نیازمند بازار است و زمانی رشد و جهش اتفاق می‌افتد که بازارهای بزرگ‌تری داشته باشیم.

میرآبادی ادامه داد: تولیدکنندگان همیشه به دنبال بازارهایی می‌گردند که بتوانند ظرفیت‌های تولیدی خود را افزایش دهند و یکی از مهم‌ترین آن بازارهای بین المللی است. این بازارها از این جهت مهم هستند که حضور یک کالا در بازارهای بین المللی شرایطی همچون استاندارهای خاص، کیفیت ویژه، خدمات پس از فروش و ضمانت لازم داشته و حتی در بعد طراحی صنعتی و زیبایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. همچنین سبد محصولاتی که به عنوان توانمندی عرضه می‌شود سبد بزرگ‌تری خواهد بود و شانس موفقیت در شکل گیری تعاملات اقتصادی بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: اگر بتوانیم برای شرکت‌های حوزه تجهیزات پزشکی فضایی را جهت حضور فعال‌تر در عرصه بین المللی فراهم کنیم در حقیقت با دسترسی به بازارهای جدید با افزایش تولید روبه رو خواهند شد و از طرفی الزامات بازار ایجاب می‌کند که شرکت‌های تولیدی کیفیت محصولات را ارتقا داده و نتیجه اولیه آن بهبود وضعیت اقتصادی شرکت‌ها و در نهایت کمک به اقتصاد دانش بنیان کشور است.

میرآبادی افزود: به همین منظور در تعاملات با کشورهای مختلف، ورود به حوزه‌های سلامت و تجهیزات پزشکی را دستور کار قرار دادیم که پیشتر آن کشورها مورد توجه قرار نمی‌گرفتند و بررسی‌های ما نشان داده بیشتر آنها جذاب، بزرگ و دارای فرصت‌های طلایی هستند.

وی تاکید کرد: نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگ‌ترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات پزشکی، یکی از محفل‌های مؤثر برای توسعه همکاری‌ها و ایجاد تعاملات بین المللی مبتنی بر فناوری‌های حوزه سلامت است.

میرآبادی ادامه داد: سازمان توسعه همکاری‌های علمی، با دعوت از مهمانان خارجی برای حضور در نمایشگاه و همچنین پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان برای شکل دادن ارتباطات خارجی و ایجاد زمینه برای ورود به بازارهای صادراتی جدید با تعامل با دستگاه‌های مختلفی که در حوزه بین الملل کار می‌کنند تلاش نموده تا بر غنای نمایشگاه افزوده تا شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بتوانند از فرصت ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند.

وی افزود: یکی دیگر از حوزه‌های حمایتی و تقویت بعد بین المللی این سازمان، اعطای امتیاز ویژه و اولویت به شرکت‌های برتر حاضر در نمایشگاه ایران هلث در برنامه‌های اعزام به خارج از کشور در سال جاری در قالب اعزام‌های مستقل یا حضور در پاویون ایران در نمایشگاه‌های خارجی خواهد بود.

میرآبادی گفت: ایران هلث به عنوان مهم‌ترین رویدادی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود، بستر بسیار خوب برای تعامل با فعالان اقتصادی این حوزه است و مشارکت در نمایشگاه قطعاً ارزش افزوده‌ای را برای شرکت‌ها به همراه خواهد داشت.

کد خبر 6086582 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران