Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر رد صلاحیت ۳۴ درصد کاندیدای انتخابات در این استان واکنش نشان داد و گفت: این خبر صحت ندارد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، صبح امروز خبری با عنوان رد صلاحیت 34 درصد از 103 نفر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دست به دست شد که با واکنش دبیر ستاد انتخابات این استان روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی این خبر توسط برخی رسانه‌های محلی استان بازنشر شد که حتی با نگاهی به صورت مسئله کذب بودن آن معلوم بود زیرا در مجموع 95 نفر از 3 حوزه انتخابیه این استان برای کاندیدا شدن در انتخابات آینده نام نویسی کرده‌اند.

امام جمعه ارومیه: افرادی که ‌شایسته نمایندگی مجلس نیستند‌ از گود انتخابات خارج شوندتوصیه کدخدایی به هیئت‌های اجرایی انتخابات برای بررسی صلاحیت‌هاامام جمعه قم: مردم در انتخاب گزینه‌های مجلس دقت کنند / ‌برگ زرینی در انتخابات پیش‌رو ‌‌‌در تاریخ انقلاب‌ ثبت می‌شود

احد جمالی خبر رد صلاحیت 34 درصد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد توسط هیئت‌های اجرایی را رد کرد و افزود: بدون شک انتشار این خبر کذب جرم بوده و منتشر کنندکان تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: هرگونه خبر مربوط به انتخابات باید از سوی مسئولان و متولیان امر از جمله رئیس ستاد انتخابات استان و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات وجاهت دارد و اخبار بدون منبع محلی از اعراب ندارند.

جمالی زمان اعلام تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات توسط هیئت‌هیا اجرایی را 27 آدزماه اعلام کرد و ادامه داد: هرگونه خبری قبل از زمان مقرر کذب بوده و صحت ندارد.

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این آئین حضور دارند.
علی‌محمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهر‌های گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.
وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابر این شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سجاد بهرامی شهردار جدد سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و گفت: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.
روستا با اشاره به اینکه آنچه مسلم است، این است که دامن زدن به حواشی و کار‌های بیهوده هیچ نفعی برای مردم نداردو باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود ادامه داد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر بگیرید.
شهردار جدید سی‌سخت هم گفت: اهل حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و فقط رضای خدا را در نظر می‌گیرم.
سجاد بهرامی، افزود: سی سخت قلب تپنده استان و نگین کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد