Web Analytics Made Easy - Statcounter

الله‌کرم نصیری روز شنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تسهیل در انجام روند صادرات کالاهای تولیدی این استان از طریق گمرک درون استان جزو برنامه‌های اصلی مسئولان مرتبط قرار گیرد.
وی با اشاره به تولید سالانه ۲۰ درصد بادام ایران در چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی صادرات این محصول راهبردی برای استان، از طریق گمرک سایر استان‌های کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای انجام صادرات بادام و سایر محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری از طریق گمرک استان نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی جایگاه صادراتی این استان دارد.
وی یادآور شد: تشکیل کارگاه آموزشی برای تبیین مباحث مرتبط با مقررات‌زدایی در حوزه صادرات و واردات بسیاری مشکلات مرتبط با این حوزه را رفع خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: عزم تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار استان در سال‌های اخیر باعث شده تا نرخ بیکاری این استان از ۲۲.۸ درصد به ۱۳.۹ درصد در تابستان سال‌جاری کاهش یابد.
وی با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی گفت: تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار می‌توانند در رفع مشکلات سخت کنونی کشور نقش‌آفرینی کنند.
نصیری تاکید کرد: تلاش برای فعال شدن صادرات به بازار اوراسیا و افزایش کشورهای هدف صادراتی می‌تواند در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایرنا، در این آین از ۸ صادرکننده نمونه استانی و ملی فعال چهارمحال و بختیاری در زمینه تولید محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، موکت، خوراک شیلات و آبزیان، ادوات کشاورزی، خشکبار غیرپسته‌ای و بادام، سیمان و کلینکر، پتروشیمی – پلیمری و محصولات پلاستیکی و تولید لوازم خانگی تجلیل شد.

برچسب‌ها صادرات استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری اقتصاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری اقتصاد صادرات استانداری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد،با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

رضا شریفی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد ومحروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.
رضا شریفی  تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرحهای بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ ساز شده‌اند.
شریفی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری