Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: برای آینده فوتبال اصفهان نگران هستم چون بازیکنان غیربومی به اصفهان می‌آیند، قراردادهای کلان می‌بندند و می‌روند. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

فرزانه نصر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل پارس جنوبی بوشهر اظهار داشت: بازی دیروز پرتنش و با جنگ روانی بالا همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بوشهر روی یک اشتباه فردی دروازه ما را باز کرد و متأسفانه بعد از گل به ضدفوتبال و وقت تلف کردن روی آوردند.

وی ادامه داد: تیم بوشهر چون تا به حال در لیگ بردی نداشته است انگیزه آنها صد برابر شده بود که این کار ما را خیلی سخت‌تر کرد و باید برنامه‌ای برای بازی در زمین و وقت تلف کردن آنها و همچنین خنثی کردن جنگ روانی و انگیزه تیم بوشهر ترتیب می‌دادیم.

بازیکن-مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید به بازیکنان جوان انگیزه می‌دادم تا بدانند فوتبال ادامه دارد و گل خوردن جزئی از فوتبال است. خوشبختانه روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و نتیجه را به تساوی رساندیم و به رختکن رفتیم.

وی بیان کرد: بین 2 نیمه بازیکنان را توجیه کردیم که با آرامش و راحت بازی کنند و تحت تأثیر جنگ روانی حریف قرار نگیرند. با جا به جایی که صورت دادیم و تغییر سیستمی که انجام دادم خوشبختانه توانستیم 2 گل بزنیم و با برد و کسب 3 امتیاز به اصفهان برگردیم.

نصر در خصوص داوری‌های لیگ برتر افزود: از شروع لیگ تا به الان تیم ذوب‌آهن امتیازات زیادی از داوری از دست داده است، در حالی که می‌دانم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است، اما داورهای بی‌تجربه متأسفانه در قانون‌های اولیه فوتبال ضعف دارند. داورهای تازه‌وارد نه می‌توانند قضاوت کنند و نه می‌توانند مدیریت کنند چون فوتبال جنگ روانی 22 بازیکن است و کنترل 22 بازیکن و نیمکت‌ها نیاز به تجربه و مدیریت بالا دارد.

اصفهان| هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ سپاهان حریف خود را گلباران کردلیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی شهرداری بم در مسابقه مهم هفتهاصفهان| هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ مصاف ذوب‌آهن با قعرنشین

وی اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم از داورهای با تجربه استفاده کنند تا حق تیمی پایمال نشود. البته ذکایی داور دیدار دیروزمان خیلی خوب قضاوت کرد و از داوری بازی روز گذشته راضی بودم.

بازیکن-مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای آینده فوتبال اصفهان نگران هستم چون بازیکنان غیربومی به اصفهان می‌آیند، قراردادهای کلان می‌بندند و می‌روند و این‌گونه حق بازیکنان بومی اصفهان پایمال می‌شود. از باشگاه ذوب‌آهن و سیاست خوبی که دارند تشکر می‌کنم چون اولویت‌شان بازیکن‌های بومی و جوان است چون ساختار باشگاه بومی‌گرایی و جوان‌گرایی است. اولویت‌مان ساختن بازیکن بومی و جوان برای باشگاه است. 3 بازیکن از آکادمی باشگاه و 7 بازیکن زیر 18 سال دارم که تعدادی از آن‌ها فیکس بازی می‌کنند و در کنار با تجربه‌های تیم بزرگ می‌شوند.

وی ادامه داد: بستن یک تیم در فوتبال بانوان و قهرمان کردن آن کار سختی نیست، اما اتفاق بزرگ آن است که باشگاه از سرمایه‌های خودش برای نتیجه گرفتن استفاده کند.

نصر درباره روند تیمش در ادامه فصل بیان کرد: باید واقع‌گرا باشیم زیرا شانس قهرمانی امسال برای ذوب‌آهن بسیار کم است اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا به جایگاهی که مدنظر باشگاه است برسیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم اسکلت محکم و بدون حاشیه و تیمی اخلاق‌مدار برای سال‌های بعد باشگاه ذوب‌آهن شکل دهیم زیرا هدفمان موفقیت باشگاه بزرگ ذوب‌آهن است.

انتهای پیام/165/ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس

۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد. 

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است. 

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و جلالی را دوست دارم!
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد