Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاله گفت: برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کلاله، تعداد ۷۲ شعبه اخذ رای در شهرستان درنظر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در نشست با اعضاء هیات اجرایی و نظارت کلاله به انتخابات مردمی در جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: کلیه امور اجرایی و نظارتی انتخابات توسط معتمدین مردم انجام می شود؛ لذا مردم علاوه بر تعیین نماینده مجلس، اجرا و نظارت انتخابات را هم بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ر

ئیس ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت:مجریان و برگزار کنندگان انتخابات، باید اجرای کامل و دقیق قوانین را مدنظر قرار دهند و بستر لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.ن

اصر باقری رئیس هیات نظارت شهرستان هم ضمن تاکید بر اصل بی طرفی عوامل برگزاری انتخابات، گفت: تمامی تحرکات کاندیداها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد.و

ی افزود: کلیه جوانب امر نظارت بدون پذیرش هیچ سفارش و تهدیدی انجام خواهد شد و مر قانون در دستور کار هیات نظارت قرار دارد.گ

گفتنی است؛ در ادامه هر یک از اعضا در خصوص تعداد و محل استقرار شعب ثبت نام و اخذ رای نقطه نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت تعداد ۷۲ شعبه مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار بردسکن با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: یکی از مباحثی که می‌تواند در شهرستان شاهد رونق اقتصادی شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که امید است با مشارکت متقاضیان در اجرای نهضت ملی مسکن شاهد جهش در ساخت و ساز این طرح مهم باشیم چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح‌ها است.

علی دهقان‌زاده افزود: هر چند بردسکن به دلایلی در اجرای این طرح نسبت به دیگر شهرستان عقب افتاده است ولی با کار جهادی به ساخت و ساز واحد‌های مسکونی سرعت خواهیم داد تا بتوانیم زمان‌های از دست رفته را تا حد امکان جبران کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم تمهیدات و تسهیلات انجام شده در عرصه فعلی در حوزه نهضت ملی مسکن و با تاسف به منفی بودن رشد ساخت شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی، که البته از همیاری با ویلایی شدن واحد‌های واگذاری به درخواست مردم و با پیگیری‌های انجام شده در این خصوص که طی چند ماه گذشته انجام گرفت، نهایتا پس از بررسی‌ها استانداری نتیجه بر همان سبک تایید شده قبلی ابلاغ شد، و مکاتبه آن به فرمانداری و شهرداری شهرستان در مورخ نهم فروردین سال جاری ارسال و لازم الاجرا گردید.

وی افزود به همه دستگاه‌های اجرایی این اهم ابلاغ و دستور داده شد که فوریت سایت ۴۸ هکتاری شهر بردسکن و شروع پروژه‌ها انجام گیرد و اگر به هر دلیلی کسی از متقاضیان کوتاهی در امر شروع تا تاریخ ابلاغ شده را داشته باشد با طرح جایگزینی افراد واجد شرایط جدید به جای این افراد مواجه خواهد شد و عواقب آن به عهده متقاضی می‌باشد چرا که سرعت در ساخت نهضت ملی در شهرستان جزو اولویت‌های اول در حوزه مسکن خواهد بود تا مردم به سایه آرامش خود برسند.

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم