Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:00:11 GMT

حضور فعال بیمه کوثر در منطقه آزاد ارس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۸۳۸

حضور فعال بیمه کوثر در منطقه آزاد ارس

خبرگزاری آریا - شركت بیمه کوثر به‌عنوان یك شركت بیمه‌ای نام آشنا در کشور، با رعایت اخلاق حرفه‌ای، دارا بودن شبكه فروش و نمایندگی‌های فعال، موفق به دریافت مجوز فعالیت در منطقه آزاد تجاری-اقتصادی ارس شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، به استناد مفاد مواد 11 و 13 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-صنعتی جمهوری اسلامی ایران و آیین‌نامه‌های اجرایی ذی‌ربط، از تاریخ نهم آذرماه 1398 به شرکت بیمه کوثر فعالیت در منطقه آزاد ارس را آغار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی قدس با اشاره به اینکه شرکت از گذشته تاکنون با اتكا به توانایی‌های علمی و تجربی كادر مدیریت خود توانسته است نظر عموم مردم را نیز به‌سوی خود معطوف کند، خاطرنشان‌کرد: امید است با تاسیس و تجهیز شعبه در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس، گام بزرگی برای خدمات‌رسانی مطلوب به بیمه‌گذاران برداریم.
وی افزود: درحال حاضر مناطق آزاد کیش، ارس، اروند، انزلی، چابهار و قشم، مناطق آزاد تجاری - صنعتی ایران محسوب می‌شوند و شركت بیمه کوثر که همواره به لحاظ ارایه خدمات مناسب به بیمه‌گذاران، سعی در ایجاد شبكه گسترده منسجم و توانمند در کشور دارد در تلاش است تا بتواند در این مناطق به عموم جامعه خدمات مطلوبی را ارایه دهد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست جذب سرمایه گذاری سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: به منظور معرفی این منطقه، مشوق های قانونی و راهنمایی سرمایه گذاران، نماینده حوزه اقتصادی سازمان، روزهای پنجشنبه هرهفته در مرکز خدمات سرمایه گذاری ارومیه حضور خواهد داشت.

فرزاد نقی پور افزود:  در راستای تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران فعلی و متقاضیان سرمایه گذاری در این منطقه، طی تفاهم بعمل آمده مقرر گردید سرپرست حوزه جذب سرمایه گذاری این سازمان  بصورت هفتگی و روزهای پنجشنبه در ساعات اداری در مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مستقر گردد.

وی افزود:  متقاضیان و فعالین محترم اقتصادی استان می توانند در صورت تمایل به دریافت خدمات و مشاوره حضوری با محوریت: -آشنایی با مزایای قانونی منطقه آزاد، اطلاع از فرآیندهای جاری ثبت و ارائه درخواست سرمایه گذاری و کلیه موضوعات مرتبط با منطقه آزاد ماکو در تمامی حوزه ها به محل مذکور مراجعه نمایند.

 

 

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران