Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@14:55:30 GMT

آغاز پایش آلودگی خودروهای نظامی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۹۳۳

آغاز پایش آلودگی خودروهای نظامی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مقدم در مورد پایش آلودگی خودرو‌های نظامی و انتظامی با بیان اینکه بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد کل مشترک نیرو‌های مسلح از امروز پایش آلودگی خودرو‌های یگان‌های نظامی و انتظامی آغاز شد، گفت: در مرحله نخست خودروی یگان‌های نزاجا بحث پایش آلودگی آن‌ها انجام گرفت و همکاران ما در ستاد معاینه فنی ۷۰ مورد از این خودرو‌ها را که سرویس نیرو‌های این یگان بودند بررسی کردند و قرار شد این اقدام برای سرویس سایر یگان‌های نظامی و انتظامی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه همچنین طی مکاتبات انجام شده و اعلام آمادگی دوجانبه میان ستاد معاینه فنی با شرکت‌های سایپا، ایران خودرو و صدا و سیما قرار است پایش آلایندگی خودرو‌های این شرکت‌ها و دستگاه‌ها نیز بررسی شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت این اقدام صورت می‌گیرد و نیرو‌های ما به این مراکز مراجعه کرده و خودروی دستگاه‌ها را مورد پایش و ارزیابی به لحاظ آلودگی قرار می‌دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاینه فنی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حزب الله لبنان حمله های جدیدی به مواضع اشغالگران و تجهیزات آنها انجام داد.

حزب الله لبنان صحنه ای از شکار یک خودر نظامی هامر ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شریف و شجاع آن رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۷:۱۵(به وقت محلی) روز یکشنبه ۲۱ آوریل، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در مرکز المالکیه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6084783

دیگر خبرها

  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم