Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرمی بوگا، وینگر ساسولو، حسرتی از بابت جدایی از چلسی ندارد و تاکید دارد که ادن هازارد، پدرو و ویلیان، هم تیمی های سابقش، عملکردی بهتر از او در زمین ندارند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این بازیکن ۲۲ ساله در سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۳ میلیون یورو به ساسولو فروخته شد با این حال چلسی بند بازخرید را در قرارداد او گذاشت تا شاید در آینده بتواند بار دیگر این بازیکن را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوگا تا به این جای فصل ۴ گل به ثمر رسانده که یکی از آن‌ها ضربه زیبا برابر یوونتوس بود و دو پاس گل نیز در ۱۳ بازی سری آ. ارسال کرده است.

او در گفتگو با مجله ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت در این باره اظهار داشت: " من در ۱۲ سالگی به چلسی پیوستم چرا که نماینده آن‌ها من را در مارسی دیده بود. دو سال اول همه چیز سخت بود خصوصا که باید از ساحل مارسی به مه لندن می‌رفتم. غذا نیز مشکلی اساسی بود چرا که از خوردن برشتوک در صبحانه به تخم مرغ و بیکن رسیده بودم. هضم کردن آن‌ها غیرممکن بود. هم تیمی‌های من در آکادمی تامی آبراهام بود که الان در تیم اصلی است و بازیکنانی مانند روبن لوفتوس چیک و... همیشه فکر می‌کنم که آیا باید مدت زمان بیشتری در چلسی منتظر شانس بازی می‌ماندم؟ اما باید زمان بازی پیدا می‌کردم و پشت هازارد، پدرو و ویلیان قرار گرفته بودم. آن‌ها بهتر از من نبودند، اما جلوتر از من در ترکیب بودند. از بابت جدایی پشیمان نیستم. کونته خیلی با من صحبت نمی‌کرد. وقتی اولین بار برابر برنلی به من بازی داد تنها چیزی که گفت: این بود که نوبت توست. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ادن هازارد تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از حساس‌ترین و در عین حال تماشایی‌ترین دیدار‌های هفته ۲۴ لیگ برتر مصاف استقلال و شمس آذر بود؛ دیداری که مانند بازی رفت پرگل بود، اما بر خلاف آن برنده داشت و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا جعفرپور که در این بازی سنگربان تیم قزوینی بود به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم به امتیاز کامل بازی نیاز داشتند. نیمه اول خیلی خوب نبودیم، ولی شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. بعد از آن که به گل اول و دوم رسیدیم، اگر خوش شانس بودیم کار را به تساوی می‌کشاندیم.

او درباره گل‌هایی که از استقلالی‌ها دریافت کرد، توضیح داد: گل اول را با بدشانسی دریافت کردیم و توپ بعد از برخورد به پای مدافع تغییر مسیر داد و کاری از دستم برنیامد. در کل روی گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بدشانس بودیم. گل دوم استقلال روی ضربه پنالتی زده شد که فکر می‌کنم داور به اشتباه پنالتی گرفت. کارشناسان هم تایید کردند که پنالتی درست نبوده است.

وی در این باره که هر دو بازی رفت و برگشت شمس آذر مقابل استقلال پرگل بوده، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید در بازی رفت هم عملکردی خوب و هجومی ارائه دادیم و مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه بازی مساوی شد. درباره بازی برگشت هم باید بگویم که نیمه دوم خوب بودیم و اگر بازی فقط ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم.

جعفرپور تاکید کرد: در اینکه تیم ما خوب است شکی نیست. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم که در آینده نزدیک در فوتبال ایران بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

او درباره حضور و حمایت هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران خوبی داریم و واقعا در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی سنگ تمام گذاشتند. به آن‌ها خسته نباشید، خداقوت می‌گویم و آرزو می‌کنم که بازی‌های آینده بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم