Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:01:59 GMT

محمد نادری قدر فرصت یک نیمه‌ای را ندانست

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۹۹۲

محمد نادری قدر فرصت یک نیمه‌ای را ندانست

مدافع چپ پرسپولیس بعد از دو هفته نیمکت نشینی در بازگشت به ترکیب اصلی، تنها 45 دقیقه در زمین دوام اورد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری که در فصل گذشته نمایش درخشانی در ترکیب سرخپوشان داشت و با تداوم این عملکرد در نهایت فرصت حضور در تیم ملی را نیز به دست آورد، طی هفته‌های اخیر نتوانسته نظر کالدرون را به خود جلب کند و در نهایت نیز راهی نیمکت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دیدار با سایپا اما سرمربی آرژانتینی بار دیگر به این مدافع چپ خوش تکنیک فرصت حضور در بازی را داد اما در بین دو نیمه تصمیم به بازگرداندن او به ترکیب گرفت تا محمد انصاری بار دیگر در سمت چپ دفاعی قرار گیرد. 

 

نادری که به تازگی به جمع ملی پوشان اضافه شده، در صورتی که نیمکت نشینی او تداوم یابد شاید، شانس دوباره بازگشت به اردوگاه تیم ملی را از دست دهد و باید دید در ادامه و نمایش موفق در تمرینات قادر خواهد بود جایگاه خود را به دست بیاورد یا خیر.

پرسپولیس تهران محمد نادری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!