Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:34:39 GMT

بهترين کلينيک کاشت مو و ابرو در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۹۹۵

بهترين کلينيک کاشت مو و ابرو در تهران

خبرگزاری آریا- زیبایی حق همه افراد است و یکی از ارکان زیبایی که در چهره به سرعت خود نمایی می­کند موهای پرپشت و زیباست. اما داشتن این موهبت برای همه افراد امکان پذیر نیست، با این حال کلینیک تخصصی هلیا با ارئه بهترین متد کاشت مو مشکل را حل کرده است. بنابراین به منظور افزایش اگاهی خوانندگان محترم درباره روش های کاشت مو توضیحاتی گردآوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

زیبایی حق همه انسان­هاست. این شعار ( کلینیک زیبایی هلیا ) بهترین کلینیک کاشت  مو  و ابرو در تهران است که با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه جراحی‌های زیبایی، کاشت مو و کاشت ابرو، تقریبا با تمامی خواسته­های متقاضیان در این زمینه آشنایی دارد. بر طبق امار رسمی سازمان بهداشت کشور، کاشت مو و به خصوص کاشت ابرو بعد از عمل‌های زیبایی بینی، جزء رایج ترین عمل‌های زیبایی در ایران محسوب می­شوند. اما ناگفته نماند که اجرای چنین عمل‌هایی بدون حضور یک کادر متخصص و دوره دیده در این زمینه ممکن است بهای سنگینی را برای شخص به همراه داشته باشد. معرفی روشهای میکروگرافت نقطه عطفی واقعی برای جراحان و همچنین میلیون‌ها مرد و زن است که از ریزش مو رنج می‌برند. امروزه روش­های مدرن ترمیم مو میکروگرافت شامل دو روش بسیار تکامل یافته است: پیوند واحد فولیکولار (FUT) و استخراج واحد فولیکولار (FUE). برای درک بهتر این روشها، ابتدا بهتر است که در ابتدا چگونگی کاشت مو به روش میکروگرافت را توضیح دهیم.

اولین جراحی میکروگرافت: تاریخچه مختصر

ظهور جراحی میکروگرافت یک پیشرفت شگرف در زمینه ترمیم و کاشت مو بود. در گذشته از روش­های استاندارد برای کاشت مو استفاده می­شد، که طی آن بخشی حاویی چندین فولیکول مو از پشت سر برداشته می­شد. بدیهی است که این روش ممکن بود با اسکار همراه شود. اما جراحان مو با بهبود روش­های فنی و درک دقیق تر از برداشت ناحیه اهدا کننده، استخراج چندین نوار نازک از ناحیه اهدا کننده را با دقت بیشتری نسبت به تکنیک‌های قدیمی شروع کردند. این نوارهای نازک به عنوان پیوندهای میکرو شناخته شدند، که دارای حداکثر2 یا 3 فولیکول مو بودند.

مقایسه روش کاشت مو به روش استاندارد، مینی و میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت چگونه  انجام می­شود؟

در کاشت مو روش میکروگرافت جراح مجموعه دستورالعمل‌هایی را در مورد آنچه باید قبل و بعد از عمل انجام دهید به شما می­دهد. این موارد شامل ماساژ پوست سر قبل انجام کاشت مو و متوقف کردن برخی از داروهای خاص مانند بتا بلاکرها یا داروهای ضد التهاب است. در روز عمل بیهوشی موضعی به شما داده می­شود تا به بی حس شدن ناحیه اهدا کننده کمک کند. این بخش از عمل ممکن است با کمی درد همراه باشد. االبته گاهی جراح ممکن است منطقه برداشت مو را از قبل با اسپری مخصوص منجمد کرده و یا آرام بخش ملایمی به شما بدهد. جراح برش خطی در ناحیه اهدا کننده (پشت سر شما) ایجاد می‌کند و یک نوار نازک و افقی از پوست که شامل واحدهای فولیکولی است برداشته می‌شود. در خاتمه این برش­ها با استفاده از منگنه یا بخیه بسته خواهند شد.این نوار حاوی تعداد زیادی فولیکول مو است و به پیوندهای کوچکتر تقسیم می‌شود.  به این قطعات کوچک که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می­گیرند میکرو گرافت گفته می­شود. پزشک جراح قبل از کاشت مو  )زراعة الشعر (یک سری سوراخ‌های مدور کوچک با استفاده از میکرو سوزن (یا تیغه میکرو)، روی پوست سر شما ایجاد می‌کند. عرض این برش‌های بسیار کوچک و حدود 1 میلی‌متر هستند، بنابراین بعید به نظر می‌رسد خونریزی به وجود بیایید. این حفره­ها به شکلی مشخص ساخته شده اند تا فضای بین هر برش و الگویی که با نحوه رشد موهای شما مطابقت دارد، باقی بماند. سپس پیوندها از طریق میکرو موچین یا "قلم ایمپلنت" به پوست سر انتقال داده می‌شوند. آنها بطور کامل در برش‌هایی با عمق حدود چند میلی‌متر وارد می‌شوند. این روش کاشت مو بسته به تعداد پیوند درج شده می‌تواند از دو تا هشت ساعت طول بکشد. جراح این کار را به گونه ای انجام می‌دهد که پیوندهای بزرگتر توسط پیوندهای کوچکتر احاطه شده تا جلوه ای طبیعی به دست آید.

آیا کاشت مو به روش میکروگرافت دردناک است؟

در متد کاشت مو به روش میکرو گرافت به دلیل تفاوت در آستانه تحمل بیماران ممکن است با یک کاشت مو دردناک یا بدون درد روبرو باشیم.  زیرا میزان درد بین بیماران متفاوت خواهد بود. دردناک‌ترین قسمت کاشت مو را معمولاً با بی حسی موضعی می­توان کنترل کرد. بعد از عمل نیز   از نظر کبودی و یا تورم اطراف پیشانی کمی ناراحتی داشته باشید اما استفاده از کیسه یخ برای کاهش علائم به شما کمک می‌کند.

روش‌های FUT و FUE: نوع تکامل یافته از پیوندهای میکروگرافت

در هر میکرو پیوند استخراج شده از بانک مو، جراحان قادر خواهند بود از هر خوشه، 1-3 واحد فولیکولی مو را جدا کنند، بدون اینکه به هر واحد موی آسیب برساند. فرایند استخراج و تقسیم دقیق چندین نوار اهداکننده به عنوان پیوند فولیکولار واحد (FUT) شناخته شده است.  امروزه روشی حتی دقیق تر از پیوند به نام فولیکولار واحد استخراج (FUE) نیز موجود است. در زیر به توضیح مختصر هر روش می­پردازیم

روش اهدا کننده  Strip

روش FUT، که گاهی اوقات به عنوان روش اهدا کننده Strip نیز خوانده می‌شود، یکی از رایج ترین روش‌های کاشت مو است. مزایای این روش شامل موارد زیر است:

از زمان شروع تا پایان پروسه، روشهای FUT زمان کمتری را می‌گیرند.

روش­های FUT با درصد بیشتری از میزان بقا واحدهای فولیکولی فرد همراه است.

حداقل ایجاد زخم را دارا می­باشد، این کار از طریق یک روش مخصوص بسته شدن تریکوفیزیک "لبه" انجام می‌شود.

 

قبل و بعد کاشت مو به روش میکروگرافت. در این تصویر میتوان دید که رویش موهای جدید به صورت کاملا طبیعی می­باشد

 

روشهای پیشرفته FUE

روش FUE ابزاری جدیدتر و دقیق تر برای برداشت و پیوند واحدهای فولیکولی است. در طی یک روش FUE، فولیکولهای موی فرد از پشت و طرفین پوست سر برداشته می‌شوند. ابزار "پانچ مانند" ویژه ای استفاده می‌شود که قطر آن فقط 1 میلی‌متر است.

از آنجا که هر فولیکول جداگانه با استفاده از یک ابزار "پانچ" بسیار ریز برداشته می‌شود، رویه های FUE زخم خطی ایجاد نمی کنند. از آنجا که هیچ زخم وجود ندارد ، اشخاصی که FUE انجام داده اند،  می توانند موهای خود را کوتاه و بدون اینکه علائمی از زخم در منطقه برداشت فولیکول روی پوست ایجاد شده باشد. اگر موها به طور کامل تراشیده شود، ممکن است نقاط قرمز رنگی درناحیه خارج سازی فولیکول دیده شود.

بایدها و نبایدها در رابطه با کاشت مو به روش میکرو گرافت

در نظر داشته باشید که کاشت مو به روش میکروگرافت یا هر روش استاندارد دیگری برای همه افراد توصیه نمی­شود.  زیرا دلایل از بین رفتن مو در افراد متفاوت است و ممکن است با کاشت مو برای برخی افراد نتیجه مناسبی حاصل نشود.    این روش برای :

 مردانی که طاسی مردانه دارند.

برخی از زنان با ریزش مو (ژنتیکی) با الگوی زنانه.

فردی که به دلیل سوختگی یا سایر آسیب‌های پوست سر مقداری اما نه همه مو از دست داده است، توصیه می­شوند.

 با این حال این روش برای موارد زیر توصیه نمی‌شود:

زنانی که الگوی ریزش موی گسترده دارند.

بیماران فاقد سایت‌های اهدا کننده کافی.

افرادی که مستعد ایجاد اسکارهای کلوئیدی هستند.

سخن آخر اینکه کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا که یکی از بهترین کلینیک­های تخصصی کاشت مو در تهران است با داشتن کادری متخصص در زمینه جراحی آماده اجرای روش­های کاشت مو و کاشت ابرو با استفاده از بروز ترین تکنیک­های روز دنیا در تهران می­باشد. اجرای صد­ها عمل زیبایی کاشت موی موفق در ایران با بیشترین درصد رضایت متقاضیان و کمترین عوارض جانبی، برگ زرینی در کارنامه این کلینیک است که نتیجه اطمینان شما به این مرکز در کنار تجربه و تخصص کادر متخصص ما می­باشد.

برای اطلاع از هزینه کاشت مو برای موهای سر خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122819418 در ارتباط باشید. و هچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738  تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت مو و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

www.heliaclinic.com

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاشت مو کاشت ابرو بهترین کلینیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر آنلاین، دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم. فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید. سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

کد خبر 846553 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها سلامت خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد