Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش از ۲۴ آذر آغاز و تا ۲۶ آذر در سرسرای دانشکده علوم برگزار می‌شود.

عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش از فردا (۲۴ آذر) آغاز و تا ۲۶ آذرماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره فعالیت‌های یک سال اخیر کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه در معرض نمایش قرار می‌گیرند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارائه فعالیت‌های یک سال اخیر دانشجویان، انتخاب برگزیدگان و اعلام اسامی به جشنواره ملی رویش است که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آیین گشایش جشنواره با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آغاز خواهد شد. همچنین کانون‌های دانشگاه فعالیت‌های خود را در ۱۷ غرفه ارائه می‌دهند. اختصاص یک غرفه به دانشجویان بصره عراق نیز از برنامه‌های این جشنواره است. همچنین برگزاری نمایشگاه حیات وحش و نشست با ایثارگران دانشگاهی، در اولین روز جشنواره برگزار می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: از برنامه‌های روز دوشنبه (۲۵ آذر) می‌توان به اکران فیلم‌های کوتاه دانشجویی، پخش و نقد فیلم سینمایی، برگزاری کارگاه و برگزاری همایش ویژه دانشجویان ناشنوا اشاره کرد. همچنین در آخرین روز این جشنواره برنامه‌ای در ارتباط با مضرات دخانیات، نمایشنامه خوانی و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان جشنواره رویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، مجتبی ملااحمدی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان روز سوم خرداد سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات برگزار خواهد شد که در این زمینه ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیرین است.

وی افزود: فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در خلل این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ادامه داد: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سنوات قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

ملااحمدی بیان داشت: انعکاس این جشنواره باید از ظرفیت صدا و سیما نهایت بهره‌برداری و استفاده انجام شود تا فرهنگ کار خیر گسترش یابد، نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان مدارس خیرساز که به واسطه حضور در این فضاهای آموزشی امروز دارای موقعیت مناسبی هستند، باید معرفی شوند تا ارزش کار خیر در میان جامعه نهادینه شود، از ظرفیت دانش‌آموزی استان اصفهان باید در گسترش فرهنگ خیر و نیک اندیشی استفاده شود تا شاهد تداوم این فرهنگ با ارزش در میان نسل‌های آینده نیز باشیم.

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده است و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

وی افزود: نوسازی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش در حال تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند و در این زمینه مجمع در حال انجام امور برای اجرای برنامه هستند؛ وظیفه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آنان است، چرا که این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم داشتی مال خود را فدا کرده‌اند.

کد خبر 745547

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز