Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری گفت: اتوبوس کافه کتاب به صورت چرخشی در چندین روستای بخش مرکزی اقدام به توزیع کتاب در میان دانش‌آموزان کرده است. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسن صفوی امروز با حضور در کافه کتاب روستای عمادآور با اشاره به ظرفیت های شهرستان ری برای پایتختی کتاب ایران اظهار داشت: با توجه به قدمت شهرستان ری و حضور دانشمندان، اندیشمندان و هنرمندان در سطح جهانی این شهرستان شایستگی کسب پایتخت کتاب را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این و در سال های گذشته در 4 سال متوالی شهرستان ری نامزد پایتخت کتاب بوده لذا امیدواریم که امسال موفق به کسب مقام نخست شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری بیان کرد: امروز اتوبوس کافه کتاب به‌صورت چرخشی در چندین روستای بخش مرکزی اقدام به توزیع کتاب در میان دانش‌آموزان کرده است.

ارسال کتابخانه‌های سیار به مدارس شبانه‌روزی خراسان رضویروایت تسنیم از روزگار سخت یار مهربان؛ گرانی کاغذ صدای ناشران کتاب را درآوردکتاب در سبد کالای مردم شهرستان‌های جنوب کرمان وارد شدوی ادامه داد: اتوبوس کافه کتاب از روستای عمادآور با 1000 جلد کتاب در مضامین مختلف برای توزیع در روستاهای بخش مرکزی شهرستان ری حرکت کرده است.

صفوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه پایتختی کتاب ایران بیان کرد: در راستای این اقدام ارزنده، اداره ارشاد شهرستان ری تاکنون در 45 روستا حضور یافته و 70 تفاهم‌نامه با 320 مصوبه داشته که تا سال آینده اجرایی می‌شود‌.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت خوب دستگاه‌ها رایحه کتاب را در ری انتشار داده تاکید کرد: محوریت کتاب ها در سطوح کودکان، نوجوانان و جوانان است و تاکنون 8 کتابخانه در سطح شهرستان دایر و در حال ایجاد است و همچنین 20 هزار جلد کتاب نیز میان روستائیان و متقاضیان توزیع شده است.

همچنین در ادامه فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی شهرری اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور تحقق «ری پایتخت کتاب ایران» همراه با کتابخانه سیار کافه کتاب عمادآور در چندین روستای بخش مرکزی حضور یافته و اقدام به توزیع کتاب شده است.

وی افزود: حرکت کتابخانه سیار در روستاهای بخش مرکزی که از نظر امکانات کتاب و کتابخوانی محدودیت دارند به منظور ترویج کتابخوانی انجام شده است.

بخشدار مرکزی ری در ادامه با بیان اینکه حرکت این اتوبوس در حوزه فرهنگی باعث غنای فرهنگی و طی مسیر پیشرفت و توسعه می‌شود گفت: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از فضاهای هر چند کوچک به‌منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شده و در این میان افتتاح کافه کتاب در روستای عمادآور به عنوان محلی برای گفت‌وگو و مفاهمه نوجوانان و جوانان روستا شده است.

فکوریان در پایان خاطرنشان کرد: خانه کتاب درختی در روستای تقی آباد نیز به زودی به منظور ترویج کتابخوانی افتتاح خواهد شد تا به عنوان مکانی برای برنامه‌ریزی‌های لازم پرورش فکری و فرهنگی نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف باشد.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • دومین کتابخانه سیار تایباد حرکت خود را آغاز کرد
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی
  • بررسی بازار کار و درآمد و آینده شغل باریستایی در سال 1403