Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@09:24:17 GMT

توضیحات پلیس درباره وجود قرص‌ در کیک‌های خوراکی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۱۱۷

توضیحات پلیس درباره وجود قرص‌ در کیک‌های خوراکی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: پس از بررسی و آزمایشات تخصصی مشخص شد که قرص‌های موجود در کیک های خوراکی، قرص هیوسین بوده است.

به گزارش مشرق، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های خوراکی اظهار داشت: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که این قرص‌ها ماده مخدر نبوده و قرص هیوسین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرصهای موجود در کیک‌های خوراکی در 4 استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی مشاهده شده است، ادامه داد: انبار مربوط به این فعالیت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ گونه مورد مشکوکی مشاهده نشد البته در کرمان و هرمزگان مواردی دیده شده که در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره قرص‌های مخفی در کیک جزئیات جدید از کشف قرص در بسته‌بندی ۱۲ برند صنایع غذایی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه عنوان کرد: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در حال بررسی است و قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

سردار زاهدیان گفت: شرکت‌هایی که این کیک‌ها را تولید می‌کنند دارای پروانه فعالیت از وزارت بهداشت هستند و قطعاً جاسازی این قرص‌ها خارج از شبکه‌های تولید و توزیع انجام شده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد که حتما تغذیه فرزندان خود را از منابع مورد تأیید تهیه کنند و با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از میزان توزیع این کیک ها نداریم، خانواده‌ها اگر با موارد مشکوک مواجه شدند، حتما به پلیس گزارش دهند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین پلیس مبارزه با مواد مخدر سردار زاهدیان سیستان و بلوچستان وزارت بهداشت قرص کیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک طی یک عملیات منسجم پلیسی در میناب خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان میناب، با انجام کار اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان دریافتند اعضای یک باند قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو به شهرستان میناب منتقل کنند.

وی افزود:باهماهنگی قضائی چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به اجرای مأموریت نموده که در این راستا خودروی حامل مواد به همراه یک دستگاه پرایدبه عنوان اسکورت بعد از روستای چاه اسماعیل مشاهده گردید که بلافاصله مأموران با رعایت تمهیدات پلیسی دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشتند که با سرعت عمل مأموران، خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو405 حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف و طی بازرسی از خودروی حامل مواد 198 کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این ماموریت 4 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: مأمورین پرتلاش انتظامی همواره و با اقتدار با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می کنند و اجازه هنجار شکنی و فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهند داد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران