Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در چهارمین مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه که در هتل گلشن رضوی برگزار شد، سپاه امام رضا (ع) در حوزه بهداشت و درمان سه محور را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: آمادگی رزمی در حوزه بهداشت و درمان یکی از محورهای اصلی است که در رزمایش‌ها بدان توجه ویژه‌ای خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: مسئله خانواده از همه جهات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا به عنوان محور دوم می‌توان توجه به حوزه بهداشت و درمان به ویژه در خانواده‌ها را نیز جزو اولویت‌ها، در دستور کارهای سپاه امام رضا (ع) دانست.

وی کسب سرمایه اجتماعی را یکی دیگر از محورها معرفی کرد و گفت: نزدیک به سه سال شش ماه است که مأموریت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در حاشیه مشهد و خراسان رضوی داریم.

سردار نظری با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص اصلاح قیمت بنزین و اینکه در مشهد کمتر شاهد درگیری‌ها بوده‌ایم، ابراز کرد: با استفاده از سرمایه اجتماعی توانستیم به خوبی اغتشاشات را در مشهد مدیریت کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اگر جامعه‌ای دارای سرمایه اجتماعی نباشد در مقابل کوچک‌ترین تهاجم دشمن شکست خواهد خورد، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به مردم است و همه مردم نیز در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که در دفاع از آب و خاک کشور و نظام از جان و مال خود خواهند گذشت.

وی با بیان اینکه جوهره نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، اظهار کرد: با توکل بر خداوند و توسل به اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) سرمایه اجتماعی را افزایش داده و در راستای حل مشکلات مردم از آن استفاده خواهیم کرد.

سردار نظری تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان زمینه بسیار خوبی برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی است. باید برنامه‌ ریزی خوبی برای نگه داشت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه داشته باشیم چرا که در صورت از دست دادن سرمایه اجتماعی با بحران رو به رو خواهیم شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: اگر حوزه بهداشت و درمان به خوبی مدیریت شود، نظام اسلامی در بیشتر جهات بیمه می‌شود. امروزه در شرایط حساس و ویژه‌ای قرار داریم اما توان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها بالاتر از دشمنان خواهد بود.

کد خبر 4797381

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه بهداشت و درمان فرمانده سپاه امام رضا ع انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی قزوین گرگان بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد