Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به افتتاح ۲۲۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی، اشتغال‌زایی و سازندگی در شهرستان‌های استان تهران از افتتاح این مقدار پروژه تا پایان سال خبر داد.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران تعدادی پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی در محلات شهرستان‌های پردیس و ری افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح ۲۲۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی، اشتغال‌زایی و سازندگی ادامه داد: ساخت و مرمت منازل محرومان و نیازمندان، احداث سالن‌های ورزشی، حسینیه و خانه عالم و کارگاه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی ازجمله پروژه‌هایی بود که در شهرستان‌های استان تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تشریح سایر پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در غرب استان تهران پروژه‌های قابل‌توجهی مربوط به کشاورزی شامل استخر آب کشاورزی، خطوط انتقال آب، لایروبی قنوات و سایر موارد راه‌اندازی شد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه معادل همین مقدار پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: اهتمام و تلاش جدی برای محرومیت‌زدایی، سازندگی، اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی داریم و با حضور و قول مساعد فرمانده سپاه و فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی به ما و مردم قرار شد این خدمات با سرعت و حجم بیشتری در شهرستان‌های استان تهران و به‌ویژه محلات و مناطق حاشیه‌نشین و کم برخوردار انجام شود.

وی در پایان با اشاره به توزیع ۱۲۰۰ جهیزیه در سال ۹۸ در بین نوعروسان نیازمند یادآور شد: در دو مرحله طرح آیین ازدواج آسان و لبخند نوعروسان تعداد ۸۰۰ جهیزیه شامل اقلام اساسی مانند یخچال، گاز، جاروبرقی، فرش، ماشین لباسشویی، تلویزیون و لوازم آشپزخانه با هدف تسهیل و ترویج ازدواج ارسال‌شده است و مابقی نیز در مرحله سوم تا پایان سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران استان تهران فرمانده سپاه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه