Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی مناطق‌ نفت‌خیز جنوب و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، امروز (شنبه،۲۳ آذرماه) در حاشیه برپایی یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران (ISPX) بین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه با همکاری شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود.

ساعت کار نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۷ خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارائه توضیحات و آشنایی مراجعه‌کنندگان با این صنعت از سوی کارشناسان مجرب پیش‌بینی شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امضا تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، استاندار فارس در این نشست گفت: مسئله تالاب‌ها بر اثر کمبود آب و خشکسالی‌ها یک معضل جهانی شده است و باید هوشمندانه و با استفاده از علم و تدبیر، این مشکل را حل کرد.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه شیراز و سازمان حفاظت محیط زیست فارس منعقد شده است، افزود: این تفاهم نامه در ارتباط با طراحی پروژه‌ای برای احیا تالاب بختگان و طشک است که در نشست احیا تالاب‌های استان مورد بحث قرار گرفت و تصویب شد.
ایمانیه با اشاره به اینکه در قالب این طرح به سازمان‌های مرتبط وظایفی محول می‌شود، افزود: همچنین قرار شد سامانه‌ای برای رصد سازمان‌ها تهیه شود و سازمان حفاظت محیط زیست استان فعالیت مدیران مربوطه را رصد خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر