Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفت ‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه با آخرین وضعیت کیک های حاوی قرص‌ها در برخی استان‌ها اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌ها نمونه کیک‌های حاوی قرص در ۴ استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و آذربایجان غربی کشف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که نقطه‌ای که در استان سیستان و بلوچستان مشکوک به وجود کیک‌های آلوده بود بررسی شد، افزود: در نقطه مورد نظر مورد خاصی و مشکوکی یافت نشد.

سردار زاهدیان گفت: همچنین در استان‌های هرمزگان، کرمان و اذربایجان غربی نمونه قرص‌ها جاسازی شده در کیک‌ها به دستمان رسید که مخدر یا روان گردان نبودند.

او با اشاره به این که نمونه قرص‌های بررسی شده در آزمایشگاه، «هیوسین» بودند، بیان کرد: براساس اعلام کارشناسان این قرص‌های بررسی شده مربوط به دل درد و دل پیچه هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: نمونه قرص‌های جاسازی شده در کیک‌ها دراستان آذربایجان غربی نیز در حال بررسی است که به زودی ماهیت آن‌ها مشخص می‌شود.

او افزود: قرص‌ها بعد از مرحله تولید از نقطه عرضه وارد این کیک‌ها شده و ربطی به کارخانجات تولید نداشت.

سردار مهماندار با اشاره به این که متهمان، این کیک‌ها را بیرون از شبکه توزیع خریداری کرده بودند گفت:این عناصر قرص‌ها را داخل کیک‌های خریداری شده جاسازی کرده بودند که در حال ردیابی این افراد هستیم.

او با بیان این که قرص‌ها جاسازی شده ترامادول نیستند، اظهار کرد: تاکنون مواردی که مبنی بر این که این قرص‌ها ترامادول هستند به دست پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی نرسیده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت:در استان آذربایجان غربی تعدادی از دانش آموزان مسمومیت ناشی از مصرف این کیک‌ها داشتند که به مراکز درمان انتقال یافتند.

او با بیان این که از هموطنان می‌خواهیم اگر مورد مشکوکی مشاهده کردند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند، افزود: خانواده‌ها مواد غذایی که برای فرزندان خود آماده می‌کنند را از مراکز مجاز و شناخته شده تهیه کنند باشد و مطمئنا سازمان غذا و دارو نیز نظارت‌های خود را برعرضه و تولید مواد غذایی اعمال کرده و ناجا نیز اگر موارد مشکوکی گزارش شد ورود و برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرص در کیک علوم پزشکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟

همشهری آنلاین؛ حوادث: سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درباره این طرح گفت: در بحث مواد مخدر اولویت پلیس جلوگیری از توزیع محموله‌های مواد در سطح شهر است و البته در کنار دانه‌درشت‌ها با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. به طوریکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرد و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت:‌ آمار ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

کشف بزرگترین محموله شیشه

یکی از پرونده‌های مهمی که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد، کشف بزرگترین محموله شیشه تاکنون در پایتخت بوده است. سردار محمدیان درباره جزییات این پرونده گفت: همکارانم یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم شیشه از یک تریلی کشف کردند که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می شد خطرات زیادی داشت. ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند و ٣ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گفته وی این محموله در تعطیلات نوروز، در بزرگراه امام‌رضا (ع) شناسایی و توقیف شد و بسته‌های شیشه به طرز ماهرانه ای در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود.

سردار محمدیان با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران تاکید کرد: من از شهردار تهران و فرمانده فراجا که دستور این اقدام را صادر کرد، تشکر می‌کنم، چرا که اجرای این طرح باعث شد تا چهره شهر تهران از خرده فروشان و معتادان متجاهر پاک شود.

کد خبر 845032 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • دستمزد دلاری و نجومی انتقال یک تن شیشه به تهران!
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم