Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام هاشمی که اواسط اسفندماه سال گذشته به منظور هدایت تیم ملی تفنگ کشورمان با فدراسیون قرارداد همکاری امضا کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت:‌ خدا را شاکرم که طی مدت کوتاهی که با تیم ملی تیراندازی با تفنگ ایران کار کردم نتایج نسبتا خوبی حاصل شد و جا دارد به قهرمانان خوب‌مان و همکارانم در کادر مربیگری و مسوولین فدراسیون صمیمانه تبریک و خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد علت استعفای خود اظهار داشت:‌ با توجه به مشکلاتی که قبل از تمام اعزام‌ها طی مدت حضور هشت ماهه‌ام در تیم ملی وجود داشت و هیچوقت کم‌رنگ نشد و همچنین مشکلاتی چون نداشتن فشنگ برای تمرین و گاهی عدم موافقت شورای برون مرزی با اردوهای کوتاه مدتی که فقط به منظور تمرین با فشنگ درخواست کرده بودیم که البته تمرین با فشنگ حق مسلم هر تیراندازی است، شانس موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با توجه به شرایط موجود بسیار کم می‌بینم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات طی هشت ماه مانده به المپیک قابل حل هستند یا خیر؟ گفت:‌ به اعتقاد من بسیاری از این مشکلات به راحتی می توانستند قابل حل باشند اما اراده‌ای برای رفع آنها ندیدم و سکوت در برابر تکرار آنها را ظلم به قهرمانان بزرگ کشورم می‌دانم.  

سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی سنگاپور تصریح کرد: مطلبی که مایلم دوستداران ورزش تیراندازی بدانند این است که ۲۲ آبان‌ماه استعفایم را تقدیم فدراسیون کردم با این امید که تا روز شروع اردوی تیم تفنگ که قرار بود ۱۶ آذرماه باشد، فرصت کافی برای پیدا کردن مربی جدید وجود داشته باشد و اردوی تیم ملی یک روز هم به تاخیر نیافتد اما متاسفانه اردوی تیم تفنگ هنوز هم شروع نشده و من هر روز شاهد خواندن این مطلب در رسانه‌ها هستم که هنوز فدراسیون با من به توافق نرسیده است. این در حالی است که طی ۳۲ روزی که از استعفای من میگذرد تاکنون تنها یکبار یکی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون در این مورد با من صحبت کرده و پاسخ من این بوده است «المپیک شوخی نیست که با این شرایط بتوانیم نتیجه بگیریم!»

وی افزود:‌ طی هفته‌های گذشته که من به هیچ یک از تماس‌های خبرنگاران پاسخ نمی‌دادم به این امید که قهرمانان‌مان بدون وجود حاشیه و در آرامش کامل بتوانند به تمریناتشان ادامه دهند بعضی از دوستان در برخی از رسانه‌ها احتمال داده بودند که من بخاطر دستمزد پایین حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون نیستم. از اعماق وجودم بابت این طرز تفکر متاسفم زیرا اگر قرار بود به این دلیل تیم ملی را در چنین زمانی رها کنم به طور قطع به ایران بازنگشته و به مربیگری با حقوق چند هزار دلاری ادامه داده بودم!

برچسب‌ها توکیو الهام هاشمی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو الهام هاشمی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو توکیو الهام هاشمی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ مهمترین آوردگاه ورزشی توسط فاطمه مجلل قایقران شایسته آذربایجان غربی مایه افتخار و مباهات شد.

موفقیت غرورآفرین این بانوی شایسته که با کسب مدال برنز در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک پاریس همراه بود حاکی از پشتکار و تلاش یک بانوی قهرمان ایرانی و راهبری و برنامه ریزی مسوولان امر، کادر فنی و مربیان است.

این موفقیت ارزنده را تبریک عرض کرده و از خداوند برای خانم مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت