Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه مشترک خود، آخرین وضعیت احداث ساختمان جدید پلاسکو را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه امضای تفاهم همکاری مشترک با شهرداری تهران در خصوص آخرین توافقات صورت گرفته درباره ساختمان پلاسکو اظهار کرد: ما مشترکاً این نوید را می‌دهیم که پلاسکو با سرعت ساخته می‌شود و طبق قولی که ما دادیم، پلاسکو تا نیمه دوم سال ۹۹ طبق پروانه، طبق نقشه و طبق ضوابط شهرسازی و شهرداری ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: البته قبلا این مراحل در کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهرسازی طی شده، ولی ما قطعا مراقب هستیم که پلاسکو طبق ضوابط فنی ساخته شود و این به نفع کسبه آنجا و شهر تهران است.

وی با اشاره به برخی مسائل اخیر پیش آمده نیز گفت: در حال حاضر سرعت کار در پلاسکو خوب است و حتی بعد از برخی مسائل پیش آمده، شهرداری هم مانع ساخت پلاسکو نشد و یک روز هم آنجا تعطیل نبود. ولی خب طبیعی است شهرداری مسائل و ضوابط خودشان را دنبال کند.

فتاح در ادامه به صحبت‌های شهردار تهران اشاره کرد و افزود: آقای حناچی هم فرمودند که مسائل آنجا بعد از اخذ پروانه که به زودی صادر می‌شود در یک چهارچوب و تفاهم کلی حل می‌شود و اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم تا نیمه دوم سال آینده طبق زمان بندی موجود، به قولی که قبلا دادیم عمل کنیم.

پیروز حناچی شهردار تهران نیز در خصوص ساخت ساختمان پلاسکو نیز گفت: توافق ما این است که مسیر فنی به درستی طی شود و این یعنی پروانه پلاسکو صادر خواهد شد.

شهردار پایتخت خاطرنشان کرد: در مورد مسائل مالی فی مابین نیز عرصه فعالیت‌های اقتصادی ما آنقدر وسیع است که این موضوع نیز در همان قالب، پیگیری و حل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرویز فتاح پیروز حناچی پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود