Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، در حالی که تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ایران باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم شده و حتی بیماران و کودکان نیز از این سیاست خصمانه در امان نیستند، «ربع پهلوی» فرزند شاه مخلوع ایران در آخرین اظهار نظر خود در مصاحبه با نشریه آمریکایی نیوزویک مدعی شد که مردم ایران تحریم های آمریکا را درک و از آن قدردانی کنند!

 

این اظهارات وطن فروشانه ربع پهلوی و حمایت از تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه مردم ایران با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: «کسانی که امروز می گویند "مردم #ایران تحریم های #ترامپ را درک می کنند" ، فردا خواهند گفت "مردم ایران بمباران های هوایی ترامپ را هم درک خواهند کرد" و همین طور ، "رژه چکمه پوشان ترامپ بر خاک ایران را."»

 

 

حمیدرضا صداقت، از فعالان فضای مجازی نیز در این خصوص نوشت: «‏کمتر از ۲۰ سال قبل مها‌حسین و زینب‌السویج در کاخ سفید، با بکارگیری جملات و منطق امروز رضا پهلوی از حمله نظامی آمریکا به عراق تشکر کردند.
آقای پهلوی، آیا کودکان مبتلا به بیماری صرع، سرطان، ضعف عضلانی و پروانه‌ای هم تحریم‌های ترامپ را درک می‌کنند؟ پدر و مادرشان چطور؟!»

 

 

کاربری با عنوان علی نصری نیز در این خصوص نوشت: «رضا پهلوی که به گفته خودش در ۱۸ سالگی ۶۲ میلیون دلار از ایران برده -  در زمانی که قیمت متوسط خانه در آمریکا ۴۵ هزار دلار بود‌ - و دو نسل تمام خاندان و آقازادگانش بدون یک روز کار همچنان شاهانه زندگی میکنند؛ به نشریه نیوزویک گفته که مردم‌ ایران تحریم‌های ترامپ را "درک" میکنند.»

 

اما مواضع متناقض فرزند شاه مخلوع ایران حتی صدای خبرنگار بی بی سی را هم در آورد و بهمن کلباسی با انتشار مصاحبه 4 سال پیش رضا پهلوی با بی بی سی، نوشته است: «رضا پهلوی به نشریه نیوزویک گفته: برجام «یک فاجعه بود.» او همچنین تاکید کرده «مردم ایران تحریم های #ترامپ را درک می کنند.» آقای پهلوی ۴ سال پیش در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی در زمان توافق بر سر برجام به ما گفت «بودن توافق هسته‌ای بهتر از نبودنش است.»

 

 

مواضع وطن فروشانه ربع پهلوی در حالی ادامه دارد که وی چند روز پیش نیز در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل تلویحا خواستار مداخله نظامی و افزایش تحریم ها برای تغییر حکومت شده بود تا نشان دهد حاضر است  برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی از خون و امنیت مردم نیز هزینه کند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوزویک نیوزویک نیوزویک تحریم جام نیوز رضا پهلوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است