Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:28:53 GMT

قدم زدن پرسپولیس روی نوار بُرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۵۸۴

قدم زدن پرسپولیس روی نوار بُرد

امروز (شنبه) و در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس از تیم مدعی پرسپولیس پذیرایی ‌کرد و با ۲ گل شکست خورد.

«امیر عرب‌براقی» از داوران جوان فوتبال ایران، قضاوت این دیدار را عهده‌دار بود.

بازی با روند متعادلی آغاز شد و هر دو تیم حملات پراکنده ای را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۸ ارسال «مهدی شیری» با ضربه آکروباتیک ناقص و آرام «وحید امیری» همراه شد، اما اشتباه عجیب «حامد فلاح‌زاده» دروازه‌بان سایپا موجب شد تا گل نخست این دیدار در عین ناباوری ثبت شود.

در دقیقه ۴۵ تیم پرسپولیس می‌توانست به گل دوم دست یابد که ناهماهنگی «بشار رسن» و «علی علیپور» موجب شد این بخت مناسب از دست برود تا این نیمه با همان یک گل به پایان برسد.

در دقیقه ۵۵ پرسپولیس در ضد حمله‌ای سریع فرصت خوبی برای گلزنی داشت که تعلل «علیپور» این موقعیت را هدر داد تا اعتراض سایر بازیکنان را به همراه داشته باشد.

در دقیقه ۷۵ ضربه سر «آرمان رمضانی» تیم سایپا را درآستانه گلزنی قرار داد که «رادووشویچ» ‌با واکنشی خیره‌کننده، دروازه پرسپولیس را نجات داد.

در دقیقه ۸۵، «احمد نوراللهی» ستاره این روزهای میانه میدان پرسپولیس توپ را در محوطه جریمه کنترل کرد و با چرخشی زیبا، دومین گل تیمش را درون دروازه سایپا جای داد.

در نهایت شاگردان «گابریل کالدرون» با حساب دو بر صفر حریف را شکست داده تا با ۲۸ امتیاز در جمع مدعیان اصلی قهرمانی باقی بمانند.

سایپا نیز با پذیرش هشتمین شکست فصل خود، همچنان با ۱۱ امتیاز و در جمع قعرنشینان ماندگار شد.

نکته اصلی این دیدار ضعف فلاح‌زاده، دروازه بان سایپا و درخشش رادووشویچ، سنگربان پرسپولیس بود.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده (حسین کامیاب)، رضا جعفری (آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری(محمد انصاری)، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری (فرشاد احمدزاده) و علی علیپور

برچسب‌ها سایپا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سایپا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران سایپا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هالند که در این فصل 18 گل برای سیتی به ثمر رسانده، در چهارمین دیدار پیاپی برای نروژ موفق به گلزنی نشد و اتفاق بدتر اینکه او یک ضربه پنالتی را در دقیقه 52 دیدار امشب برابر اسلواکی از دست داد.
روی خطای مدافعان اسلواکی روی محمد الیونسی بود که داور یک ضربه پنالتی به سود نروژ اعلام کرد تا هالند این فرصت را داشته باشد که به ناکامی هایش در گلزنی برای نروژ پایان بدهد.

او با دورخیزی کم پشت ضربه قرار گرفت و با شوتی محکم توپ را به سمت چپ دروازه‌بان زد اما مارک روداک، دروازه اسلواکی که در لیگ برتر برای فولام بازی می‌کند با یک واکنش سریع ضربه او دفع کرد تا دروازه اسلواکی برای بار دوم باز نشود.
در نهایت اسلواکی در فاصله سه دقیقه به پایان بازی به گل تساوی رسید تا این دیدار دوستانه با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران